| کد خبر: 186005 |

موفقیت یکی از شرکت های مجتمع بندر امام در دریافت گواهینامه رسمی شرکت دانش بنیان

موفقیت یکی از شرکت های مجتمع بندر امام خمینی در دریافت گواهینامه رسمی شرکت دانش بنیان

تین نیوز

 یکی از شرکت های فعال در حوزه ساخت قطعات و تجهیزات استراتژیک مجتمع بندری امام موفق به اخذ گواهینامه دانش‌بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایران و رئیس بنیاد ملی نخبگان شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این مجتمع بندری با اعتمادی که به شرکت های دانش محور داشت، بخش عمده ای ازطراحی ، ساخت و تعمیرات خود را به این شرکتها واگذار نمود که خوشبختانه انجام و تداوم این فرآیند، موجب بالندگی و توسعه شرکتهای جمعی معاونت فنی و نگهداری نیز شد.

بر این اساس با حمایت های اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، یکی از شرکت های فعال در مجتمع بزرگ بندر امام، با سابقه فعالیت‌ در‌ طراحی، ساخت، مهندسی‌معکوس و بهینه‌سازی‌ قطعات تجهیزات استراتژیک، با بهره گیری از جوانان مومن، متعهد و متخصص با جسارت و پشتکار فراوان و اعتماد به این جوانان موفق به اخذ گواهینامه رسمی شرکت دانش بنیان  شد .

محمدعلی علایی درخصوص چگونگی فرآیند انجام این انتخاب توسط کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت ها و موسسات دانش بنیان و نظارت اجرا نهاد ریاست جمهوری اظهار داشت : تقاضای آن شرکت در سال ۱۳۹۵ ارسال و پس از دو سال و بعد از انجام جلسات مکرر و بازدیدهای میدانی از دفاتر، محصولات طراحی و ساخته شده، آزمایشگاه ها و کارگاه ها، دست‌آوردها، نوآوری ها و اقدامات ارزنده فنی و مهندسی آن شرکت گواهی نامه مزبور آماده صدور شد.

وی در ادامه افزود: سرانجام در نیمه نخست سال ۹۷ مراحل تأیید و پذیرش آن شرکت به عنوان شرکت دانش بنیان در حوزه ساخت قطعات تجهیزات استراتژیک بندری مصوب و در نیمه پایانی سال ۹۷ ابلاغ گردید.

معاون فنی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان تصریح نمود: این معاونت بنا بر منویات مقام معظم رهبری (مدظله)، مبنی بر اجرای دستورالعمل های اقتصاد مقاومتی که باعث افزایش و رونق تولید محصولات ساخت ایران و کاهش وابستگی اقتصادی و شکستن تحریم های ظالمانه بر علیه ملت شریف ایران اسلامی خواهد شد را در حمایت از شرکت های دانش بنیان بعنوان قطره ای از توان ملی همواره در دستور کار قرار داده است.

بهره گیری از توان و خدمات تخصصی این شرکت دانش اساس ایرانی در این مجتمع بزرگ بندری موجب شده بخش عمده ای از قطعات معیوب در بنادر کشور؛ بازطراحی، تعمیر و ساخته شده و ضمن جلوگیری از خروج ارز، باعث کاهش وابستگی به شرکت های خارجی و ارتقاء بهره وری در ارائه خدمات رسانی به مشتریان شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.