| کد خبر: 224706 |

تداوم آلودگی هوا در کلان شهرها

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: جوی پایدار تا یکشنبه هفته آینده در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود که این امر موجب تداوم غلظت آلاینده‌ها و آلودگی هوا خواهد بود.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: جوی پایدار تا یکشنبه هفته آینده در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود که این امر موجب تداوم غلظت آلاینده‌ها و آلودگی هوا خواهد بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی «فریبا گودرزی» افزود: شهرهای پر جمعیت و صنعتی مانند تهران، کرج، اصفهان، قم، اراک، قزوین، زنجان و مشهد شاهد افزایش غلظت آلاینده ها در روزهای آتی خواهند بود که این امر کاهش کیفیت هوا را به همراه دارد.

وی ادامه داد: به مردم در این شهرها توصیه می شود از تردد های غیر ضروری خودداری کرده و نیز از انجام حرکت های فیزیکی و ورزشی در فضای باز بپرهیزند.

کارشناس سازمان هواشناسی با ابراز امیدواری نسبت به بهتر شدن شرایط جوی در روزهای دوشنبه به بعد هفته آینده گفت: برای امروز و فردا در ارتفاعات واقع در دامنه البرز جنوبی بارش خفیف و پراکنده ابر دور از انتظار نخواهد بود.

گودرزی افزود: روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده برای مناطقی از دریای خزر و گیلان بارش باران پیش بینی شده که طلاطم دریای خزر را نیز به همراه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، از روز یکشنبه هفتم دی ماه، با وضعیت جوی پایدار آلودگی هوای تهران شدت گرفت و شاخص آلودگی در روز دهم دی ماه در بسیاری از مناطق و ایستگاه های سنجش کیفیت از ۱۸۲ گذشت و با قرار گرفتن در شرایط قرمز نفس کشیدن را برای همه گروه های جامعه سخت کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.