| کد خبر: 224272 |

آغاز به کار چهار شعبه طلایه داران صلح وسازش در شهرستان البرز

محمودخانی رییس دادگستری شهرستان البرز در آئین افتتاح شعب طلایه داران صلح و سازش، ضمن تشریح روند ارجاع و رسیدگی به پرونده ها در این شعب گفت: در فاز اول چهار واحد صلح و سازش در فرمانداری،آموزش و پرورش، اتاق اصناف و شرکت شهرصنعتی البرز راه اندازی شده است.

تین نیوز

قزوین- محمودخانی رییس دادگستری شهرستان البرز در آئین افتتاح شعب طلایه داران صلح و سازش، ضمن تشریح روند ارجاع و رسیدگی به پرونده ها در این شعب گفت: در فاز اول چهار واحد صلح و سازش در فرمانداری،آموزش و پرورش، اتاق اصناف و شرکت شهرصنعتی البرز راه اندازی شده است. 

به گزارش خبرنگار تین نیوز قزوین،محمودخانی گفت: هدف از تشکیل شعب صلح وسازش؛ بهره گیری از مشارکت مردم در حل و فصل اختلافات،افزایش صلح و سازش در جامعه، کاهش ورودی مراجع قضایی، کاهش اطاله دارسی، افزایش کیفیت رسیدگی و استفاده از تخصص گروه های مختلف و صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان،با توجه به پیشنهاد رئیس کل دادگستری استان و موافقت ریاست معظم قوه قضاییه مبنی بر اجرای آزمایشی طرح، واحدهای طلایه داران صلح و سازش در استان قزوین بعنوان استان پایلوت ایجاد گردیده و گستره ایجاد این شعب در بخش های مختلف جامعه شامل اصناف و شهرک های صنعتی،ادارت دولتی،نهادهای عمومی مانند شهرداری ها، روستاها و نهاد های مردمی مانند بسیج خواهد بود.

وی افزود: با توجه به جایگاه ویژه صلح و سازش در فرهنگ دینی، عرف جامعه و همچنین تاکید ریاست محترم قوه قضاییه، تلاش خوب و مضاعفی نسبت به گذشته در جهت استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و بزرگان شکل گرفته است.

در پایان، ابلاغ دبیران شعب صلح و سازش شهرستان البرز به  آقایان نصیری فرماندار، یحیایی رییس آموزش و پرورش،  رضایی رییس اتاق اصناف و عبدی زاده  مدیر عامل شرکت شهرک صنعتی تقدیم شد

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.