| کد خبر: 201103 |

افزایش 35 درصدی کشفیات قاچاق سوخت

بر اساس سیاست‌های کشور، مقابله با قاچاق در سال 98 تشدید شده است.

تین نیوز

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه در ایام آشوب اشرار در مرزها آمادگی کامل را داشتیم، گفت: در آن زمان، قاچاقچیان به دنبال سوءاستفاده از فضای حاکم بودند اما اجازه سوءاستفاده به فرصت‌طلبان را در مرزها ندادیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، قاسم رضایی با بیان اینکه 8 هزار و 755 کیلومتر مرزهای آبی و خشکی در کشور داریم، افزود: اعتقاد داریم اگر مرزهای جمهوری اسلامی ایران امن هستند، فقط منوط به عملکرد دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و... نیست، بلکه همکاری و یاری مرزنشینان در این میان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ مرزنشینان در طول تاریخ از مرزهای ایران دفاع کردند و در برابر دشمن ایستادند؛ آنها، اولین مرزبان هستند و برنامه‌ریزی‌ها بر اساس این امر استوار است.

سردار رضایی با اشاره به اینکه همسایگی با 15 کشور، فرصت بزرگی برای ایران در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، ترانزیتی و... است، ادامه داد: با رعایت برخی پروتکل‌ها باید از ظرفیت مرزها برای اشتغال استفاده کنیم، هیچ منطقه ناامنی در مرزها برای سرمایه‌گذاری نداریم و مناطق بکری برای معادن، کشاورزی، صنایع تبدیلی و دامداری و... وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس سیاست‌های کشور، مقابله با قاچاق در سال 98 تشدید شده است، بیان کرد: قرارگاه‌های مرزی مبارزه با قاچاق افزایش یافته است.

فرمانده مرزبانی ناجا به افزایش 35 درصدی کشفیات قاچاق سوخت و نیز رشد بیش از 300 تا 400 درصدی کشف در حوزه قاچاق کالا از قبیل کالاهای استراتژیک اشاره و اذعان داشت:کار ما، مرزبانی است اما به مبارزه با قاچاق هم کمک می‌کنیم تا سرمایه کشور بیرون از مرزها نرود، این را وظیفه انقلابی خود می‌دانیم و از نهادهای دیگر برای انجام کامل وظایف خود دعوت می‌کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.