| کد خبر: 195096 |

همه حجاج کرمانشاهی به کشور بازگشتند

مدیرحج و زیارت استان کرمانشاه گفت: عملیات بازگشت هزار و ۱۵۰ تن از حجاج کرمانشاهی به کشور شامگاه سوم شهریور ماه جاری، با موفقیت به اتمام رسید.

تین نیوز

مدیرحج و زیارت استان کرمانشاه گفت: عملیات بازگشت هزار و ۱۵۰ تن از حجاج کرمانشاهی به کشور شامگاه سوم شهریور ماه جاری، با موفقیت به اتمام رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حامد دارابی افزود: روز شنبه دوم شهریور ماه ۶۸۹ زائر و عوامل اجرایی در قالب سه پرواز و در روز سوم شهریور ماه نیز ۴۶۱ تن دیگر از حجاج در قالب ۲ پرواز وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شدند.

وی تصریح کرد: علاوه بر هفت کاروان استان کرمانشاه، ما میزبان دو کاروان از استان‌های ایلام و همدان نیز بودیم که همه این عزیزان در صحت و سلامت و با انجام موفقیت آمیز اعمال حج ابراهیمی به وطن برگشتند.

دارابی افزود: با برنامه‌ریزی دقیق صورت گرفته در کلیه پنج پرواز برگشتی، به‌طور میانگین شاهد ۳۵ دقیقه تعجیل در پروازها بودیم که این موفقیت مرهون تلاش همه عزیزان از جمله شرکت هواپیمایی ایران‌ایر، فرودگاه شهید اشرفی، پلیس فرودگاه، اداره گذرنامه، حفاظت سپاه فرودگاه، گمرک، همکاران سازمان حج و زیارت بود.

ثبت‌نام اربعین حسینی

وی در ادامه تصریح کرد: با پایان یافتن عملیات حج ۹۸ در استان کرمانشاه کلیه کارگزاران زیارتی بدون وقفه، در حال انجام مقدمات ثبت نام زائرین اربعین حسینی هستند و مشتاقان این سفر معنوی می‌توانند با حضور در دفاتر ۱۷ گانه مجاز زیارتی استان، اقدام به ثبت‌نام کنند.

دارابی هزینه ثبت‌نام، بیمه، امور درمانی و... اربعین حسینی سال ۹۸ را مبلغ ۲۵ هزار تومان اعلام کرد که بصورت الکترونیکی از زائرین اخذ خواهد شد.

به گفته وی، در صورت روند افزایشی حضور مشتاقان زیارت اربعین حسینی به دفاتر مجاز زیارتی، در ادامه روند ثبت‌نام، نسبت به راه‌اندازی دفاتر موقت در شهرستان‌های تابعه استان به‌منظور تسهیل در این امر نیز اقدام خواهد شد.

لیست دفاتر و شرکت‌های مجاز زیارتی برای ثبت نام اربعین حسینی 98 بشرح دیل است:

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.