| کد خبر: 191854 |

ثبت بیشترین میزان محبوبیت ثبت شده برای ترامپ در یک نظرسنجی

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داده که محبوبیت دونالد ترامپ به بالاترین درصد ثبت شده تا کنون در دوران ریاست جمهوری او رسیده است.

تین نیوز

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داده که محبوبیت دونالد ترامپ به بالاترین درصد ثبت شده تا کنون در دوران ریاست جمهوری او رسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه هیل، این نظرسنجی انجام شده از سوی موسسات واشنگتن پست/ای‌بی‌سی نیوز که نتایجش روز یکشنبه منتشر شد نشان داده که ۴۷ درصد از رای‌دهندگان عملکرد ترامپ را در ریاست جمهوری تایید می‌کنند که این رقم حاکی از یک افزایش پنج درصدی نسبت به نتایج نظرسنجی مشابهی در ماه آوریل است. در همین نظرسنجی جدید ۵۰ درصد نیز با عملکرد ترامپ در کاخ سفید مخالفت کردند.

در عین حال ۴۴ درصد از آمریکایی‌هایی که تازه به سن رای‌گیری رسیده‌اند گفتند که ریاست جمهوری ترامپ را تایید می‌کنند در حالی که ۵۳ درصد از آنها گفتند که با آن مخالفند. در نظرسنجی مربوط به ماه آوریل ۳۹ درصد از آمریکایی‌های در سن رای‌گیری گفته بودند که عملکرد ترامپ را تایید می‌کنند.

انتشار نتایج این نظرسنجی در حالی اتفاق می‌افتد که رقابت انتخابات درون‌حزبی دموکراتها برای انتخاب نامزد ریاست جمهوری این حزب داغ‌تر شده و برخی کاندیداهای رده‌پایین‌تر این رقابت نظیر کامالا هریس و الیزابت وارن در حال بالا کشیدن خود و رسیدن به سطح جو بایدن، کاندیدای پیشتاز این رقابت هستند.

بر اساس نظرسنجی مذکور، اقتصاد تنها مساله‌ای بوده که اکثریت بر اساس آن عملکرد ترامپ را تایید کرده‌اند. ۵۱ درصد از پاسخگویان گفتند مدیریت مسائل اقتصادی توسط ترامپ از زمان رسیدن او به ریاست جمهوری را تایید می‌کنند. ۴۲ درصد نیز گفتند که مدیریت اقتصاد توسط ترامپ را تایید نمی‌کنند.

همچنین اکثریت پاسخگویان گفتند که مدیریت ترامپ در چندین حوزه شامل مهاجران، بهداشت و درمان، مسائل مهم برای زنان، سقط جنین، تغییرات آب‌وهوایی، خشونت‌های مسلحانه و سیاست خارجی را تایید نمی‌کنند. ۴۹ درصد نیز همچنین گفتند مدیریت ترامپ در خصوص مساله مالیات را تایید نمی‌کنند اما ۴۲ درصد آن را تایید کردند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی همچنین ۶۵ درصد پاسخگویان گفتند که ترامپ از زمانی که ریاست جمهوری‌ خود را آغاز کرده عملکردی "مغایر با شان ریاست‌جمهوری" در پیش گرفته است اما ۲۸ درصد گفتند که از نظر آنها ترامپ به نحوی "شایسته و مناسب" عمل کرده است.

این نظرسنجی واشنگتن‌پست/ای‌بی‌سی نیوز در فاصله ۲۸ ژوئن تا اول ژوئیه و با پرسش از ۱۰۰۸ بزرگسال آمریکایی صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.