| کد خبر: 180003 |

◄ 35 نفر امضای استیضاح وزیر کشاورزی را پس گرفتند

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس از انصراف ۳۵ نفر از امضا کنندگان استیضاح وزیر جهاد کشاورزی خبر داد.

تین نیوز

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس از انصراف ۳۵ نفر از امضاءکنندگان استیضاح وزیر جهاد کشاورزی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، نور محمد تربتی‌نژاد گفت: با توجه به جلسه ای که برگزار شد و قول هایی که آقای حجتی داد، ۳۵ نفر از نمایندگان به صورت کتبی و شفاهی از استیضاح اعلام انصراف کردند که باید روز یکشنبه در صحن امضاء های خود را پس بگیرند.

او تاکید کرد: استیضاح وزیر کشاورزی، استیضاحی تخصصی و کمیسیونی است. ۹۹ درصد اعضای کمیسیون کشاورزی طرح استیضاح حجتی را امضاء کرده اند و فقط یکی از اعضای کمیسیون با اینکه موافق استیضاح بود بنابر ملاحظاتی این طرح را امضاء نکرد. این اولین بار در تاریخ مجلس دهم است که یک استیضاح مورد توافق همه اعضای کمیسیون قرار دارد.

نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: بنابراین ۲۳ نفر از اعضای کمیسیون کشاورزی و ۲۳ نفر از نمایندگان به صورت خودجوش این استیضاح را امضاء کردند.

تربتی نژاد به انصراف 35 نفر از امضای استیضاح وزیر راه و شهرسازی در جلسه امروز مجلس اشاره کرد و گفت: بنده به عنوان سخنگوی کمیسیون کشاورزی در جلسه مشترک، مسئول پیگیری پس گرفتن امضاء های استیضاح شدم. به دلیل اینکه نمایندگان در حوزه های انتخابیه حضور دارند، موفق نشدم با ۱۱ نفر از نمایندگان تماس بگیرم. احتمالا این افراد نیز با توجه به شرایط خاص کشور، با پس گرفتن امضاء هایشان موافقت خواهند کرد اما طبق قانون حتی اگر یک نفر هم با استیضاح وزیر کشاورزی موافق باشد، این استیضاح انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.