| کد خبر: 173098 |

◄ برای ساماندهی وانت‌بارهای تهران ضرب‌الاجلی تعیین نشده است

کار شناسایی خودروهای کار در تهران پایان پیدا کرده و پروانه کار برای آن‌ها از سوی مدیریت شهری صادر شده است.

تین نیوز

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل‌ونقل همگانی کشور ار محول شدن مسئولیت ساماندهی وانت‌بارها براساس قانون به مدیریت شهری یا شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، سعید قیصر با اشاره به سال‌ها تلاش به منظور سامان‌بخشی خودروهای کار در تهران، اظهار کرد: متاسفانه موانع زیادی بر سر راه سامان بخشیدن به موضوع وانت‌بارها وجود دارد که اتحادیه حمل‌ونقل همگانی کشور با همکاری دستگاه‌های متولی در صدد رفع آن هستند.

وی به اقدامات صورت گرفته در بخش ساماندهی وانت‌بارها پرداخت و تصریح کرد: کار شناسایی خودروهای کار در تهران پایان پیدا کرده و پروانه کار برای آن‌ها از سوی مدیریت شهری صادر شده است.

قیصر در ادامه به موضوع بیمه رانندگان وانت‌بارها اشاره کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی مسئولیت بیمه رانندگان وانت‌بارها را بر عهده دارد که بر حسب اطلاع مشکلی در این‌باره وجود ندارد. یکسری ساماندهی در این بخش انجام شده اماکافی نیست.

رئیس اتحادیه حمل‌ونقل همگانی کشور، خاطرنشان کرد: مشکلاتی که در ساماندهی وانت‌بارها وجود دارد مانع از تحقق اهداف وزارت کشور در این بخش از حمل‌ونقل همگانی شده که امید می‌رود به زودی مرتفع شوند. برای استارت زدن کار اجرائی مانند ساماندهی کامل وانت‌بارها که سال‌ها معطل مانده و نیاز همراهی میان بخشی دارد، نمی‌توان ضرب‌الاجل معینی را برای اتمام آن در نظر گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.