| کد خبر: 160328 |

◄ ویزای اینترنتی برای گردشگران ورودی به ایران

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت : با بیان اینکه ویزای بین ایران و جمهوری آذربایجان و گرجستان حذف‌ شده است. از اردیبهشت سال آینده برای گردشگران خارجی که بخواهند وارد ایران شوند به صورت اینترنتی ویزا صادر می‌شود.

تین نیوز

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت : ویزای بین ایران و جمهوری آذربایجان و گرجستان حذف‌ شده است و از اردیبهشت سال آینده برای گردشگران خارجی که بخواهند وارد ایران شوند به صورت اینترنتی ویزا صادر می‌شود.

139308301941132434129024-2017-09-25-09-20-29

مجید خدابخش اظهار کرد: در نشستی که با تورگردانان ایران داشتیم اعلام کردند از اردیبهشت گردشگرانی که بخواهند به ایران سفر کنند از طریق اینترنت در منزل هم می‌توانند درخواست ویزا کنند و ویزای اینترنتی برایشان صادر می‌شود.

وی ادامه  داد: سازمان کنفرانس اسلامی (متشکل از ۵۷ کشور) هر سال یکی از شهرهای کشورهای اسلامی را به‌عنوان مرکز گردشگری انتخاب می‌کند که سال گذشته تبریز به‌عنوان پایتخت گردشگری انتخاب‌ شده و این فرصت خوبی برای ما است تا داشته‌های ارزشمند تبریز را بتوانیم معرفی و از گردشگران داخلی و بین‌المللی دعوت کنیم که از آثار ارزشمند تاریخی و فرهنگی و میراث معنوی کشورمان بهره‌مند شوند.

وی در خصوص زیرساخت‌های گردشگری افزود: خوشبختانه نزدیک ۸ هزار تخت هتل داریم و به مناسبت تبریز ۲۰۱۸ نیز مجوز ۵ هتل پنج ستاره گرفته شده که تسهیلات بسیار خوبی هم دارند.

استاندار خاطرنشان کرد: اکنون فضا برای استقبال و پذیرایی از گردشگران و سرمایه‌گذارانی که آماده سرمایه‌گذاری در بحث گردشگری در استان هستند مناسب است.

خدابخش تاکید کرد: منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس یکی از مناطق آزاد موفق در حوزه صنعت کشور بوده و ۲۷۰کارخانه تولیدی در منطقه آزاد ارس وجود دارد که بعضا ۱۰۰ درصد محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر می‌کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.