| کد خبر: 133138 |

◄ عمر شورای چهارم پیش از روز موعود به پایان رسید

با نزدیک شدن به روزهای پایانی شورای اسلامی چهارم شهر، دیگر کمتر عضوی از این شورا پاسخ‌گوی سوالات خبرنگاران است و به جز تعداد کمی از اعضا که در گذشته نیز، براساس مسئولیت خود اقدام به شفاف سازی می‌کردند این روزها کسی قفل تلفن خود را به روز اصحاب رسانه باز نمی‌کند.

تین نیوز

با نزدیک شدن به روزهای پایانی شورای اسلامی چهارم شهر، دیگر کمتر عضوی از این شورا پاسخ‌گوی سوالات خبرنگاران است و به جز تعداد کمی از اعضا که در گذشته نیز براساس مسئولیت خود اقدام به شفاف‌سازی می‌کردند، این روزها کسی قفل تلفن خود را به روی اصحاب رسانه باز نمی‌کند.

 

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، در تماسی که با محسن سرخو داشتیم، ایشان به هر دلیلی از پاسخ دادن به سوال این شبکه خبری طفره رفت و علت آن را هم عدم دخالت در امور شهری پس از انتخابات عنوان کرد و گفت: اگر دوست داشتند ما در مورد شهر اظهار نظر کنیم در انتخابات برای ورود به شورای پنجم حائز آراء می‌شدیم و لذا، حرفی در ارتباط با پاسخ سوال شما ندارم!

 

اما ظاهرا کار به اینجا ختم نشده و عباس جدیدی، یکی از وزرشکاران شورای چهارم شهر نیز، با انتقاد از کنار گذاشتن او در انتخاب مردم، گفته: حتی دربان‌ها نیز دیگر ارزشی برای ما قائل نیستند، بگذارید شورای چهارم به پایان برسد و بعد از آن این‌گونه با ما رفتار شود.

 

براساس این گزارش اما، تشکیل جلسه شورای شهر علیرغم شروع دیرهنگام خود با غیبت بیش از نیمی از اعضا همراه شده گویا، اعضای غایب شورا به این نتیجه رسیده‌اند که، حضور در شورا دیگر برای آنها مفید فایده نیست و باید به دنبال کار خود بروند.

 

به نظر می‌رسد کار شورا دیگر به آخر رسیده زیرا، امروز رییس شورا نیز  علیرغم علاقه زیادی که در این سال ها به ریاست شورا داشت، اعلام کرده دیگر میلی به ادامه حضور در شورا ندارد و خواسته دیگر او را نکوبند. 

 

به نظر می‌رسد با این اتفاق، سکان مصوبات مورد نیاز شهر به دست 10 نفر از کسانی است که هنوز اندک عرقی نسبت به شهر و اداره آن دارند افتاده و نباید از دیگر اعضا انتظار ادامه کار در شورای چهارمی را داشت که این روزها به پایان حیات خود نزدیک می‌شود.

 

این گزارش هم‌چنین حاکی از آن است که، منتخبان مردم برای راهیابی به شورای پنجم پس از اعلام نتایج بی کار ننشسته و فعالیت خود به منظور برنامه‌ریزی، به صورت غیر رسمی آغاز کرده‌اند به‌طوریکه گفته می‌شود طی روزهای گذشته جلسات مشترک متعددی برگزارشده و منتخبین مردم تهران در حال شناسایی و بررسی وضعیت شهر تهران و ساز و کارهایی در جهت حضور در عرصه تصمیم‌گیری در مدیریت شهری هستند.

 

به ظاهر این اقدام باعث شده تا در این راستا استقبال گسترده کارکنان مدیریت شهری و نخبگان دانشگاهی جهت بهبود فرآیند تصمیم گیری‌ها را شاهد باشیم و همان‌گونه که در بیانیه منتخبین شورای پنجم آمده است همگی دست نیاز و همکاری به سوی همکاران شورای چهارم و تمامی کاندیداهای فرهیخته عرصه انتخابات دراز کرده‌اند تا در مسیر خدمت به شهر و شهروندان گام موثری را بردارند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.