| کد خبر: 129956 |

◄ اعلام نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی پس از انتخابات / جلسه شورای حل اختلاف برگزار نشده است

تین نیوز

یک کارشناس امور شهری اعلام نرخ کرایه در شرایط کنونی کشور را مناسب ندانست.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، کارشناس مدیریت امور شهری با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: قطعا هر یک از  شهروندان نیز در شرایطی که تاثیر انتخابات بر جامعه حاکم است نیز، از اعلام افزایش نرخ کرایه‌ها در سال جدید خودداری می‌کرد.

وی در ادامه سخنان خود  در گفت‌وگو با این شبکه خبری، با تاکید بر حفظ آرامش جامعه در ایام انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و ریاست جمهوری، افزود: بنا بر اطلاعات موثق قرار است تا اعلام نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی پس از انتخابات صورت بگیرد تا این اتفاق تاثیر منفی بر افکار عمومی نگذارد.

این کارشناس خبره مدیریت و امور شهری با بیان این‌که «وظیفه شورای اسلامی شهر و فرمانداری است که در خصوص نرخ کرایه‌ها تصمیم بگیرند»، گفت: شورای حل اختلاف وزرات‌کشور نیز به دلیل تاثیرپذیری جامعه از فضای انتخاباتی، تا به امروز در ارتباط با افزایش نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی تشکیل جلسه نداده و قرار است بعد از برگزاری انتخابات در روز 29 اردیبهشت نسبت به این کار اقدام کند.

به گفته این استاد دانشگاه مدیران و مسئولان عالیرتبه به خوبی به این مهم واقف هستند که در شرایطی که کشور در التهاب بررسی برنامه کاندیداها برای ورود به نهاد ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر هستند، وارد کردن تنش به جامعه اصولا درست نیست وبازتاب منفی داشته و افکار مردمی را متشنج می‌سازد و لذا، از اقدام به این کار خودداری می‌کنند.

به گزارش تین‌نیوز، از اسفندماه سال گذشته بود که، با بروز اختلاف میان شورای شهر و فرمانداری تهران به منظور افزایش نرخ کرایه‌ حمل‌ونقل عمومی، این وظیفه براساس قانون به شورای حل اختلاف وزارت کشور سپرده شد که با نزدیک شدن به روز انتخابات، ظاهرا این کار به روزهای پس از برگزاری انتخابات موکول شده است.

افزایش نرخ کرایه‌ها به هر میزان که باشد قطعا با اعتراض برخی از شهروندان مواجه خواهد بود زیرا، توان پرداخت نزد بعضی از شهروندان با مشکلی همراه است که از آن با عنوان مشکل اقتصادی یاد می‌شود کاش می‌شد تدبیری در این‌باره اندیشید!!

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.