| کد خبر: 129256 |

وعده افزایش یارانه ها عوام فریبی است

تین نیوز

یک اقتصاددان و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: دامن زدن به ایجاد فضای عوام فریبانه، به ویژه در خصوص یارانه ها، در شان نامزدهای ریاست جمهوری اسلامی نیست و باید چند کارشناس متخصص مجرب و منصف در خصوص امکان و یا عدم امکان این وعده ها نظر بدهند.

               

به گزارش ایرنا ، محمد خوش چهره  در مسجد المنتظر مشهد افزود: مردم را ذلیل و ضعیف پنداشتن با این توجیه که اگر چیزی به آنها بدهیم خوشحال می شوند، نگاه درستی نیست. 

 

وی با اشاره به طرح ایجاد 6 میلیون شغل توسط برخی نامزدها، افزود: این در حالی است که ما در کشور شاغلان فقیر داریم، به این معنی که شخصی 30 سال با شرافت و بدون کم کاری کار کرده و حالا بازنشسته شده و باید برای تامین مایحتاج زندگی خود در چند جا کار کند. 

 

این استاد اقتصاد دانشگاه با تاکید بر اینکه باید با کنار گذاشتن مسائل جناحی، ریشه مشکلات را شناسایی کرد، افزود: وعده پول زیاد، تحمیق است و احمق انگاشتن دیگران گناه است و نامزدها باید خود را اثبات کنند نه اینکه به نفی دیگری بپردازند و من به برخی از این آقایان گفته ام که روی موضوع یارانه نباید زیاد مانور بدهند. 

 

وی گفت: فساد در همه دولتها بوده است و یکی از همین دولتها که در این اواخر فکر می کردیم خوب است اما بعد دیدیم نصف کابینه اش را عوض کرد و یکی از وزیرانش را هلو می نامید و یکی دیگر را به اسم دیگر. 

 

خوش چهره با اشاره به ماجرای املاک نجومی در شهرداری تهران ادامه داد: اینکه فردی ورزشکار یا هنرمند مشهوری باشد ملاک درستی برای حضور در شورای شهر نیست و همین ها موجب می شود موضوع فساد در زمین و مسائلی که پیش آمد، به وجود می آید. 

 

وی افزود: به فرموده امام خمینی(ره) مهمترین سرمایه تغییر، تحول و پیشرفت؛ سرمایه حضور مردم است اگر اینها با دقت، با بصیرت و بینش صحیح باشند کشور رو به جلو می رود. 

 

وی افزود: انتخابات هویت بخش نظام است و به شدت اهمیت دارد و رای سفید بهتر از عدم شرکت است، زیرا با شرکت نکردن مشکلی حل نمی شود و شرکت در انتخابات مساله شرعی، ملی و عقلی است. 

 

وی گفت: اینکه مشکلاتی در بخشهای مختلف وجود دارد به دلیل جهالت، خودخواهی، بی تقوایی، درنده خویی های سیاسی و شیطنت استکبار و همچنین به خاطر انتخاب نادرست و بی دقتی است. 

 

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.