| کد خبر: 226411 |

سهمیه خبرنگاران و جانبازان در طرح ترافیک سال آینده تغییر نمی ‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای طرح ترافیک به برخی مانند خبرنگاران، جانبازان و غیره تخفیف داده می شد که این موارد به قوت خود باقی است.

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای طرح ترافیک به برخی مانند خبرنگاران، جانبازان و غیره تخفیف داده می شد که این موارد به قوت خود باقی است.  

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت: امروز مجموعاً تمامی عوارض شهرداری به بررسی و رسیدگی اعضا رسید. نظر شهرداری جمع بندی عوارض با ۲۰ درصد افزایش بود اما با توجه به تورم بالای کشور، عوارض شهرداری با ۲۵ درصد افزایش بسته شد حال باید منتظر نظر هیت تطبیق باشیم.

وی در واکنش به اظهار نظر فرماندار تهران درباره عدم امکان اجرای شهر بیدار گفت: قوانین و مصوبات ما تنها با نگاه کرونا نیست و حتی در حال حاضر برخی قوانین جاری است اما ستاد کرونا نسبت به آنها واکنش نشان می دهد مانند سینما رفتن. این مورد هم می تواند تصویب شود اما اجرای آن به بعد از کرونا موکول شود.

رئیس شورای شهر در پاسخ به این سوال که با توجه به افزایش عوارض طرح ترافیک آیا سهمیه خبرنگاران، جانبازان و غیره تغییری کرده است یا خیر عنوان کرد: این موارد مانند گذشته است و تغییری نکرده است. برای طرح ترافیک به برخی تخفیف داده می شد که این موارد به قوت خود باقی است.

هاشمی در واکنش در سوالی درباره کمپین ارزوها گفت: این کمپین ابتکار یکی از اعضا بود و باید با خود ایشان گفتگو کنید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.