| کد خبر: 225553 |

◄ حقوق شهروندی در بزرگراه‌ها رعایت نشده است

عضو شورای شهر تهران: شرایط حقوق شهروندی و مدنی در بزرگراه‌ها رعایت نشده است.

تین نیوز

عضو شورای شهر تهران: شرایط حقوق شهروندی و مدنی در بزرگراه‌ها رعایت نشده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، آقای احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره وجود آلودگی‌های صوتی در بزرگراه ها؛ افزود: این آلودگی صوتی در بزرگراه پلِ صدر مضاعف است، چون تنها پلِ دوطبقه در پایتخت محسوب می‌شود و آلودگی بصری هم برای خانه‌های مشرف در کنار بزرگراه دارد.
وی گفت: زمانیکه این پل ساخته می‌شد این تذکر را دادم، آن زمان گفتند که این پنل‌های صوتی در آزمایشگاه بررسی کرده ایم و قابلیت کاهش دادن آلودگی صوتی به اندازه ۹۰ درصد دارند. اما در عمل این ۹۰ درصد تحقق نیافت.

آقای مسجد جامعی افزود: مشکل بعدی در بزرگراه‌ها این است که این پنل‌ها به سرقت می‌روند. این مشکل در پل صدر با توجه به دو طبقه بودن مضاعف است. در برخی دیگر از بزرگراه‌ها پنل‌ها کامل نیستند و در برخی هم آسیب دیده اند. این شرایط در بزرگراه‌های شهید صیاد و زین الدین هم دیده می‌شود.
وی در ادامه گفت: با توجه به گستردگی این بزرگراه ها، شرایط حقوق شهروندی و مدنی در آن‌ها دیده نشده و یک بحث کاملا جدی است. باید حداقل این مجموعه پنل‌ها را مدیریت و نگهداری کرد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: بزرگراه‌ها دارای حریم هستند و چسبیده به بزرگراه نباید ساخت و ساز انجام بگیرد. اما می‌بینیم که به لحاظ درآمدزایی این اتفاق افتاده است؛ بنابراین در چنین شرایطی باید پنل‌های بزرگراه‌ها تکمیل شوند تا آرامش را به جامعه و شهروندان بازگرداند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.