| کد خبر: 224992 |

بررسی دلایل طرح استعفا از سوی حجت نظری و بازبینی قوانین شوراها

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در جلسه هم اندیشی امروز درباره بررسی دلایل اعلام استعفا از سوی حجت نظری و تجمیع نظرات برای بازبینی قانون شوراها در مجلس شورای اسلامی بحث شد.

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در جلسه هم اندیشی امروز درباره بررسی دلایل اعلام استعفا از سوی حجت نظری و تجمیع نظرات برای بازبینی قانون شوراها در مجلس شورای اسلامی بحث شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در جلسه هم اندیشی صبح امروز اعضای شورای شهر مساله حسابرسی گزارش مالی شورا در چند ساله گذشته را مورد بررسی قرار دادند و همچنین درباره اینکه حجت نظری استعفای خود را پس گرفته و درخواست کرده مسائل مورد نظرش را با اعضا مطرح کند نیز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت، گفت: در این جلسه و با توجه به بازبینی قانون شوراها در مجلس و درخواست مجلس مبنی بر تجمیع نظرات اعضا این مساله در میان اعضا مطرح شد و قرار شد نظرات تجمیع شده به مجلس ارائه شود.

وی در ادامه به دستورات این جلسه اشاره داشت و گفت: اولین دستور به لایحه پیاده راه‌ها بود که چندین بار رفت و برگشت داشته است و با توجه به اینکه این فکر ایجاد شده بود که شورای شهر قصد درآمدزایی از پیاده روها را دارد، حساسیت اعضا در این مساله بیشتر شده به همین دلیل این لایحه رد شد در حالی که تاکید ما ایجاد نشاط اجتماعی از این طریق است.

هاشمی در ادامه تاکید کرد: رد دو لایحه رفاه اجتماعی و آلودگی پایانه‌ها هم به منظور تدقیق و اصلاح بوده است.

وی در خصوص آلودگی هوای تهران نیز گفت: عدم اجرای قانون هوای پاک باعث این اتفاق است و باید مسئولان فقط وقتی آلودگی هست به فکر آن نیفتند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.