| کد خبر: 204813 |

شهرداری مجاز به کمک به پلیس راهور در سال ۹۹ است

اعضای شورای شهر تهران شهرداری تهران را در کمک به پلیس راهور از سال ۹۹ (مجاز) دانستند

تین نیوز

اعضای شورای شهر تهران شهرداری تهران را در کمک به پلیس راهور از سال ۹۹ (مجاز) دانستند

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرنگار ایلنا، صبح امروز در جریان یکصد و نود و پنجمین جلسه شورای شهر تهران و در جریان بررسی لایحه نرخ ورودی پارکینگ‌ها و پارک‌های حاشیه‌ای پیشنهاد زهرا صدراعظم نوری در خصوص کمک به پلیس راهور مورد بررسی قرار گرفت.

نوری در مورد پیشنهاد خود گفت: در حال حاضر تمامی هزینه‌های پلیس راهور را شهرداری تهران پرداخت می‌کند که شامل حقوق، دستمزد، اضافه‌کار، ساخت مکان و تجهیزات است.

او تاکید کرد: بر همین اساس ما انتظار داریم پلیس راهور در راستای سیاست‌های حمل و نقل شهرداری فعال باشد و معتقدیم همکاری و تعامل بیشتری بین پلیس و شهرداری باعث می‌شود خدمات بیشتری به شهروندان ارائه دهیم. بر همین اساس پیشنهاد می‌دهم کلمه (مکلف است) به (مجاز است) تغییر کند و بر همین اساس شهرداری در سال آینده به جای مکلف، مجاز است که به پلیس راهور کمک کند.

اعضای شورای شهر تهران به این پیشنهاد صدراعظم نوری رأی مثبت دادند و در نتیجه شهرداری تهران از این پس مجاز به همکاری با پلیس راهور است.

در ادامه جلسه به پیشنهاد آروین مصوبه شورا در خصوص هزینه‌کرد ۵ درصدی درآمد پارک حاشیه‌ای برای همه دستگاه‌های دخیل مورد بررسی قرار گیرد.

آروین در پیشنهاد خود گفت: شهرداری مجاز است حداکثر ۵ درصد از درآمدهای حاصله خود از پارک حاشیه‌ای خود را به انواع بازیگران و سازمان‌های دخیل در این امر و نه صرفا پلیس راهور هزینه کند.

اعضای شورای شهر تهران به این پیشنهاد آروین مبنی بر اختصاص ۵ درصد درآمد شهرداری از محل پارک حاشیه‌ای در دستگاه‌های دخیل در امر پارک حاشیه‌ای رأی مثبت دادند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.