| کد خبر: 185737 |

انتقاد حناچی از انتشار خبر کذب ریزش مترو خط 6

در بحران‌هایی که جنبه ملی دارد همه باید به هم کمک کنیم که در مورد رقم ریالی این مسئله پیشنهاد ندادیم و امروز در شورا رقم آنها مشخص می‌شود.

تین نیوز

شهردار تهران در حاشیه جلسه شورای اسلامی  شهر تهران از انتشار خبر کذب درباره فروریختن متروی تهران، انتقاد کرد.

به گزارش تین‌نیوز، پیروز حناچی در حاشیه جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: از ساعت اولیه وقوع سیل در سال جاری تیم‌های تخصصی از شهراری تهرانی در لرستان، اهواز و گلستان حضور یافتند و اقدامات لازم برای کمک به حادثه دیدگان انجام گرفت.

وی در ادامه سخنان خود، افزود:‌ از آن‌جا که مجوز از شورا نداشتیم امروز لایحه دوفوریتی مجوز شهرداری تهران جهت کمک به سیل زدگان را مطرح کردیم و خوشبختانه این مسئله با موافقت اعضای شورای شهر همراه شد.

حناچی با اشاره به این‌که تهران استان معین دشت آزادگان است، گفت: در بحران‌هایی که جنبه ملی دارد همه باید به هم کمک کنیم که در مورد رقم ریالی این مسئله پیشنهاد ندادیم و امروز در شورا رقم آنها مشخص می‌شود.

شهردار تهران به گزارش سایت شورای شهر، همچنین در ارتباط با تجمع رانندگان حمل و نقل عمومی در مقابل شورای شهر تهران گفت: این افراد نسبت به عوارض ورود به طرح ترافیک و زوج و فرد گلایه مند هستند که این مسئله بر اساس مصوبه شورا بوده و انشاالله موضوع بررسی خواهد شد.

وی در بخش دیگر سخنان خود، تاکید کرد:‌ در مورد مطالبات پیمانکاران نیز مقدار زیادی پرداخت شده و مابقی آن نیز محقق خواهد شد.

حناچی در ارتباط با ناایمن بودن یکی از خطوط مترو که تازه به بهره‌برداری رسیده، یادآور شد: در یکی از محورهای فرعی مترو که محل دفو بوده حادثه رخ داده و ربطی به مترو نداشته است و متاسفانه اطلاع رسانی غلطی در این زمینه صورت گرفته بود.

شهردار تهران در ارتباط با خط متروی افتتاح شده نیز خاطرنشان کرد:‌ هیچ کس در ارتباط با این موضوع تضمین شخصی نمی‌دهد و این مسئله پیمانکار و مشاور دارد و با این شرایط مورد بهره‌برداری رسیده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.