| کد خبر: 183538 |

◄ تشریح مصوبات بودجه‌ای شورای شهر

اعتبارات همان اعتبارات دوبار منظور شده است و تغییر آنها در بودجه عمومی در بودجه شرکتی نیز منعکس خواهد شد.

تین نیوز

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در تشریح مصوبات بودجه‌ای روز گذشته شورای شهر، گفت: اعتبارات همان اعتبارات دوبار منظور شده است و تغییر آن‌ها در بودجه عمومی در بودجه شرکتی نیز منعکس خواهد شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مجید فراهانی با اشاره به برگزاری جلسات شورا، در دو نوبت صبح و عصر، اظهار کرد: با توجه به مصوبات شورا در جریان بررسی بودجه عمومی شهرداری تهران در روز گذشته؛ تمامی اعتبارات مصوب در بخش هزینه‌ای کمک شهرداری و تملک دارائی سرمایه‌ای یا وجوه اداره شده و درآمد کارگزاری ناشی از آن، پس از درج در سامانه بودجه عمومی مستقیماً در جداول بودجه شرکتی منعکس خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود، تصریح کرد: اعتبارات همان اعتبارات دوبار منظور شده است و تغییر آنها در بودجه عمومی در بودجه شرکتی نیز منعکس خواهد شد.

فراهانی با بیان این مطلب که، دقت نظر خوبی در تخصیص بودجه‌ در شورای اسلامی شهر، صورت می‌گیرد، افزود: اعتبارات پیشنهادی شهرداری در حوزه سازمان‌ها و شرکت‌ها برای سال 1398 مورد تایید کمیسیون برنامه و بودجه است و سود پیشنهادی شهرداری برای شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز مورد تایید این کمیسیون است.

رئیس کمیسون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، به این نکته نیز اشاره کرد که، با توجه به تصویب سرجمع سود شرکت‌ها و سازمان‌ها در جدول منابع هرگونه کاهش در سود یک سازمان و شرکت خاص تنها در صورتی قابل بررسی است که میزان افزایش آن در حوزه سازمان‌ها و شرکت‌های همان ماموریت پیشنهاد شود در غیر این‌صورت پیشنهاد قابل طرح و بررسی نیست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.