| کد خبر: 182829 |

◄ حواشی نامه تند حق‌شناس به حناچی

محمدجواد حق‌شناس، رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر نامه‌ای خطاب به حناچی شهردار تهران نوشت و به وی اولتیماتوم داد.

تین نیوز

محمدجواد حق‌شناس، رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر نامه‌ای خطاب به حناچی شهردار تهران نوشت و به وی اولتیماتوم داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، حق‌شناس در این نامه به شهردار تهران گفته است این تصور که شورای پنجم توان تعویض شهردار دیگری را ندارد یک توهم آشکار است.

او همچنین گفته است بر اساس قانون اعضای شورا می‌باید از مداخله مستقیم در حوزه اجرا و از جمله انتصابات خودداری کنند؛ اما این تصور که پس از انتخاب شهردار شورای شهر تکلیف و مسئولیتی در قبال انتصاب دوهزار مدیر ندارد برداشتی نادرست است و این گمان که شهردار پادشاهی مطلق است نادرست.

حق‌شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در این نامه شهردار را به دلیل آنچه تغییر و چرخش رویه فاحش نسبت به مواضع گذشته عنوان می‌کند به تجدیدنظر در رأی اعتماد یا فراهم کردن زمینه سقوط در بزنگاه‌های مدیریت شهری تهدید کرد.

هاشمی: نامه حق‌شناس جدید نیست

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در خصوص این نامه گفت: این نامه جدید نیست و بنده نظری راجع به نامه شخصی دیگران نمی‌دهم و بهتر است از خود آقای حق‌شناس دلیل این نامه‌نگاری را جویا شوید.

او در پاسخ به این پرسش که این نامه به هیأت رئیسه شورا ارسال شده است، گفت: بنده پاسخگوی نامه شخصی دیگران نیستم.

حزب اعتماد ملی باید توضیح دهد

همچنین ناهید خداکرمی، عضو کمیسیون حقوقی شورای شهر ضمن اظهار بی‌اطلاعی از این نامه گفت: باید حزب اعتماد ملی در این باره توضیح دهد.

زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر هم در خصوص این نامه گفت: امروز با حناچی شهردار تهران جلسه داشتیم هیچ اتفاقی رخ نداد و حرفی هم ردوبدل نشده است.

او ادامه داد: در جلسه امروز شهردار تهران در خصوص انتصابات خود توضیحاتی ارائه کرد.

نوری با بیان اینکه انتصابات در اختیار شهردار است، گفت: شهرداری به عنوان دستگاه اجرایی یک اختیار و شورا نیز در بخش نظارت اختیاراتی دارد. شهردار نقطه‌نظرات خود را درباره انتصابات می‌گوید و اگر کسی نظری داشته باشد اعلام می‌کند.

زهرا نژادبهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر در خصوص انتشار این نامه گفت: در جریان نیستم و اگر امکان دارد نامه را برای من ارسال کنید.

حق‌شناس امروز در جلسه علنی شورای شهر نسبت به برخورد برخی اصلاح‌طلبان گله‌مند بود و معتقد بود که در 18 ماه گذشته هیچ کاری صورت نگرفته و هنوز اندر خم یک کوچه هستیم.

تصویر نامه حق‌شناس به حناچی در زیر می‌آید:

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.