| کد خبر: 181677 |

◄ ضرب‌العجل هاشمی به شهرداری

محسن هاشمی، رئیس شورای‌شهر تهران تا یک‌شنبه به شهرداری مهلت داد تا لایحه بودجه سال 98 را به شورا ارائه دهد.

تین نیوز

محسن هاشمی، رئیس شورای‌شهر تهران تا یک‌شنبه به شهرداری مهلت داد تا لایحه بودجه سال 98 را به شورا ارائه دهد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، هاشمی صبح امروز در آغاز صد و بیستمین جلسه شورای‌شهر تهران ضمن تسلیت درگذشت محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی و شهردار اسبق تهران در سال‌های دفاع مقدس و با تأکید براینکه چهلمین سال انقلاب نباید تنها مختص به جشن شود، تصریح کرد: انتظار مردم از مسئولان بازگشت آرمان‌ها و مشی ابتدای انقلاب در آزاداندیشی و آرمان‌گرایی است.

هاشمی افزود: مسئولان ارشد قضایی کشور پیام‌های امیدوارکننده‌ای در مورد افزایش سعه‌صدر می‌دهند و امیدواریم هر چه زودتر این نویدها عملی شود و شکاف‌هایی که در وحدت و همدلی مردم افتاده‌ترمیم شود.

رئیس شورای‌شهر تهران، در ادامه گریزی هم به لایحه بودجه ۹۸ شهرداری تهران زد و گفت: امیدواریم که هرچه سریع‌تر این لایحه به شورا ارسال شود زیرا ما تنها یک ماه فرصت داریم تا این لایحه را بررسی کنیم.

هاشمی بابیان اینکه پس از ارسال لایحه بودجه ۹۸ فرآیند بررسی آن آغاز می‌شود اظهارکرد: در این شرایط تنها پنج روز فرصت داده‌شده تا اعضا پیشنهادات خود را برای بررسی لایحه ارائه دهند و بعدازآن رسیدگی به تبصره‌ها و منابع و مصارف بودجه‌ای شروع خواهد شد و سپس نسبت به گزارش‌های سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری رسیدگی به عمل می‌آید.

او بابیان اینکه مدت‌زمان رسیدگی به لایحه بودجه ۹۸ یک ماه زمان خواهد برد، اظهارکرد: شهرداری باید لایحه بودجه ۹۸ را تا یک‌شنبه هفته آینده به شورا ارسال کند، در غیر این‌صورت ما دچار مشکل می‌شویم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.