| کد خبر: 180059 |

◄ قهر و خروج هاشمی از صحن شورا

در جریان موافقت اعضای شورای‌شهر تهران درخصوص حذف دو بند از طرح ادغام معاونت‌های شهر تهران درگیری لفظی بین محسن هاشمی، رئیس شورای‌شهر تهران و محمد سالاری به وجود آمد که باعث شد هاشمی با قهر از صحن شورا خارج شود.

تین نیوز

در جریان موافقت اعضای شورای‌شهر تهران درخصوص حذف دو بند از طرح ادغام معاونت‌های شهرداری تهران درگیری لفظی بین محسن هاشمی، رئیس شورای‌شهر تهران و محمد سالاری به وجود آمد که باعث شد هاشمی با قهر از صحن شورا خارج شود.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، اعضای شورای شهر تهران بعد از بحث و بررسی درخصوص پیشنهاد اصلاح دو بند از طرح ادغام معاونت‌های شهرداری تهران نهایتاً با 11 رأی موافق، این پیشنهاد را به تصویب رساندند.

در ادامه جلسه محمد سالاری نسبت به مطرح نشدن جزئیات یکی از بندهای طرح پیشنهادی به محسن هاشمی اعتراض کرد که هاشمی در پاسخ گفت: جزئیات این بند مطرح‌شده؛ اما شما متوجه نشدید.

سالاری یک‌بار دیگر خطاب به هاشمی گفت: شما هر جلسه شورا را یک‌جور اداره می‌کنید و این درست نیست؛ که هاشمی در پاسخ گفت: آقای سالاری لطفاً شانتاژ بازی نکنید.

در طی تصویب پیشنهاد مذکور و درگیری لفظی سالاری و هاشمی موجب شد ریاست شورای‌شهر تهران باحالت قهر از صحن علنی خارج شود و اعضا ازجمله میرلوحی و میلانی برای دلجویی از محسن هاشمی به همراه او از صحن شورا خارج شدند.

ادامه این جلسه به ریاست امینی نایب‌رئیس شورای‌شهر تهران پیگیری می‌شود و همچنین بعد از خروج محسن هاشمی از صحن شورای درگیری لفظی دیگری میان رسولی و سالاری اتفاق افتاد که رسولی خطاب به سالاری گفت: شما با قلدری طرحی که یک‌سال بر روی آن مطالعه شده است را از بین بردید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.