| کد خبر: 179186 |

◄ بازدید سرزده هاشمی از ترمینال جنوب

محسن هاشمی، رئیس شورای‌شهر تهران صبح امروز و پیش از آغاز ساعت کاری به‌طور سرزده از ترمینال جنوب بازدید کرد.

تین نیوز

محسن هاشمی، رئیس شورای‌شهر تهران صبح امروز و پیش از آغاز ساعت کاری به‌طور سرزده از ترمینال جنوب بازدید کرد.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، هاشمی درباره این بازدید گفت: روز گذشته پیامکی از یک شهروند که نامش را هم قید نکرده بود دریافت کردم که در آن از وضعیت بد سرویس بهداشتی و مسجد ترمینال جنوب گلایه داشت و حتی عنوان کرد که بهتر است ساعت 6 صبح که شلوغ‌ترین حالت ترمینال است بازدیدی از این ترمینال داشته باشم.

او بابیان این‌که ساعت 6:30 صبح امروز  به همراه پرسنل و مدیر شیفت شب از قسمت‌های مختلف ترمینال جنوب بازدید  کردم گفت: دو سرویس بهداشتی در داخل و بیرون مجموعه ترمینال وجود داشت که به‌دلیل شلوغی، نظافت مجموعه رعایت نشده بود.

رئیس شورای‌شهر تهران بابیان این‌که مسجد ترمینال نیز بسیار شلوغ‌تر از مساجد سطح شهر بود و نظافت وضوخانه رعایت نشده بود، اظهارکرد: به‌دلیل ازدحام جمعیت نظافت هم‌زمان نیز با مشکلاتی مواجه می‌شود؛ اما تذکری در این خصوص دادم.

هاشمی با بیان این‌که مجموعاً از وضعیت ترمینال جنوب رضایت داشتم، اما از پرسنل خواستم که نظافت را بیشتر رعایت کنند، ادامه داد: مردم از قیمت بالای اجناس در غرفه‌های داخل ترمینال گلایه داشتند و معتقد بودند که محصولات را گران‌تر از بیرون می‌فروشند، درمجموع مسئولان ترمینال عنوان داشتند که نظارت بیشتری خواهند داشت و قیمت اجناس براساس قیمت بازار است که باید در این خصوص بررسی بیشتری شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.