| کد خبر: 176354 |

◄ موکب‌های شهرداری در اختیار اعضای سابق شورای شهر

متأسفانه موکبی که قبلاً با هزینه‌های بالایی در شهرداری در دوره مدیریت قبلی شکل‌گرفته بود و می‌بایست هم‌اکنون دراختیار سازمان بسیج شهرداری باشد، دراختیار برخی اعضای شورای قبلی است و این امر جای سؤال دارد.

تین نیوز

نیروهای شهرداری در کربلا و نجف عمدتاً به‌صورت داوطلبانه و درحال انجام مأموریت از سوی خدمات شهری هستند.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایلنا، محمدجواد حق‌شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای‌شهر تهران با اعلام این خبر گفت: از شهرداری تهران بالغ‌بر 1350 از همکاران اعزام‌شده بودند که این عزیزان عموماً از میان داوطلب‌ها و با ضوابط خاص انتخاب شدند. بااین‌حال درمجموع نیروهای اعزامی از سوی شهرداری‌ها 2395 نفر بوده که در سه شهر نجف، کربلا و کوفه به خدمات‌رسانی براساس توافقات  مشغول هستند.

حق‌شناس در نودوششمین جلسه شورا به ارائه گزارش بازدید خود از اقدامات نیروهای شهرداری تهران در عتبات عالیات پرداخت و گفت: نیروهای شهرداری تهران در سه شهر مستقر هستند که 950 نفر از آنان در کربلا و 400 نفر در نجف و کوفه مستقر هستند.

او در ادامه افزود: دیدارهایی با مسئولان عتبات داشتیم که درمجموع در تمام دیدارها رضایت جدی از شهرداری تهران و عملکرد همکاران کاملاً وجود داشت.

 رئیس کمیسیون فرهنگی شورای‌شهر گفت: نکته قابل‌توجه در حضور نیروهای شهرداری در کربلا و نجف این است که این حضور عمدتاً در راستای مأموریت‌های محوله و اقدامات خادمان شهری بوده و برخلاف روند گذشته که حضورها بیشتر جنبه زیارتی داشته، حضور نیروهای شهرداری تهران در راستای مأموریت‌های محوله بوده است. این موضوعی است که از سال گذشته و به‌ویژه امسال در دستورکار ما قرارگرفته است.

این عضو شورا همچنین بابیان اینکه برخی موکب‌هایی که با هزینه شهرداری برپاشده، اکنون دراختیار شهرداری نیست گفت: متأسفانه موکبی که قبلاً با هزینه‌های بالایی در شهرداری در دوره مدیریت قبلی شکل‌گرفته بود و می‌بایست هم‌اکنون دراختیار سازمان بسیج شهرداری باشد، دراختیار برخی اعضای شورای قبلی است و این امر جای سؤال دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.