| کد خبر: 175818 |

◄ محسن هاشمی: شورای شهر تهران نتوانست انتظارات مردم را برآورده کند

باوجود گام‌های مثبت مدیریت شهری، هنوز انتظارات شهروندان تهرانی برآورده نشده است. محسن هاشمی، رئیس شورای‌شهر تهران بابیان این مطلب گفت: 14 ماه از حضور ما در شورای‌شهر می‌گذرد و دو شهردار از این شورا رأی اعتماد گرفتند، در این مدت گام‌های مؤثری در راستای شفاف‌سازی و کاهش شهرفروشی انجام‌شده؛ اما این کارها نتوانست انتظارات مردم را برآورده کند.

تین نیوز

باوجود گام‌های مثبت مدیریت شهری، هنوز انتظارات شهروندان تهرانی برآورده نشده است.

محسن هاشمی، رئیس شورای‌شهر تهران با بیان این مطلب گفت: 14 ماه از حضور ما در شورای‌شهر می‌گذرد و دو شهردار از این شورا رأی اعتماد گرفتند، در این مدت گام‌های مؤثری در راستای شفاف‌سازی و کاهش شهرفروشی انجام‌شده؛ اما این کارها نتوانست انتظارات مردم را برآورده کند.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، هاشمی افزود: باید فراتر از تبلیغات، ابتدا استانداردسازی را از ساختار و عملکرد مدیریت شهری آغاز کنیم؛ چراکه با یک سازمان فربه آلوده به رانت، موازی‌کار و ناکارآمد روبه‌رو هستیم که نمی‌تواند خدمات مناسبی را به شهروندان بدهد.

او ادامه داد: با اتمام مهلت ارائه‌ پیشنهاد‌ها اعضای شورا برای بررسی لایحه برنامه سوم توسعه، جمع‌بندی و بررسی پیشنهاد‌ها از سوی کمیسیون‌های تخصصی آغازشده است.

رئیس شورای‌شهر تهران بابیان این‌که شهرداری تهران برای بهبود عملکرد و پاسخگویی به نیاز مردم باید تحول درونی داشته باشد و از معیارهای علمی به‌جای رویکردهای سلیقه‌ای استفاده شود، ادامه داد: پیکره مدیریت شهری تهران ناموزون، فربه، نامتوازن، سردرگم، کند و کدر است و با این وضعیت نمی‌توان به مدیریتی پایدار، هوشمند، شفاف، مؤثر و چابک‌دست یافت و اگر می‌خواهیم حرکت درستی داشته باشیم، ساختار برنامه سوم باید براساس کاهش هزینه‌های اداره شهر و اولویت‌بندی نیازها باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.