| کد خبر: 169800 |

◄ قطع برق، خاموشی چراغ‌های راهنمایی چهارراه‌ها و اختلال در رفت‌وآمد

قطع نامنظم و بدون برنامه در کرج این روزها زندگی مردم کلان‌شهر کرج را مختل کرده است. یکی از بدترین بخش‌های این قطع برق، ازکارافتادن چراغ‌های راهنمایی سر چهارراه‌ها است. موضوعی که امنیت تردد در این شهر بزرگ مجاور پایتخت را به‌شدت تهدید می‌کند.

تین نیوز

قطع نامنظم و بدون برنامه در کرج این روزها زندگی مردم کلان‌شهر کرج را مختل کرده است. یکی از بدترین بخش‌های این قطع برق، ازکارافتادن چراغ‌های راهنمایی سر چهارراه‌ها است. موضوعی که امنیت تردد در این شهر بزرگ مجاور پایتخت را به‌شدت تهدید می‌کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، سارا دشتگرد، عضو شورای شهر کرج در هفتاد و چهارمین جلسه شورای شهر کرج که امروز یکشنبه ۲۴ تیرماه برگزار شد با اشاره به قطع برق کلان‌شهر کرج در روزهای اخیر گفت: این قطعی‌های چندساعته باعث ازکارافتادن چراغ‌های راهنمایی و بی‌نظمی در ترافیک و عبور و مرور شده است.

دشتگرد افزود: پیشنهاد می‌شود برای تأمین برق چراغ‌های راهنمایی از سلول‌های خورشیدی استفاده شود تا در مواقع قطع برق شاهد چنین بی‌نظمی‌هایی نباشیم.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر کرج نیز از مدیران عامل توزیع برق و آبفا خواست برای توضیح درخصوص علت و بی‌نظمی در قطع برق و همچنین قطع آب در صحن شورای شهر حاضر شوند.

عباس زارع در نطق پیش از دستور هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر کرج که امروز یکشنبه ۲۴ تیرماه برگزار شد گفت: پدیده قطع برق مردم را بسیار اذیت می‌کند. قطع برق یقیناً با قطع آب همراه می‌شود. بنده طی چهار روز گذشته تلاش زیادی کردم تا با تلفن پاسخگوی شرکت برق تماس بگیرم اما متأسفانه اصلاً پاسخگو نبودند.

او با انتقاد از بی‌نظمی در قطعی برق و قطع مغایر با برنامه اعلام‌شده تصریح کرد: در شهر تهران برنامه دقیقی در تمام محلات اعلام‌شده و همه شهروندان اطلاع دارند که کی برق محله آنها قطع می‌شود ولی برای کرج این‌گونه تنظیم‌نشده است.

زارع ادامه داد: با توجه به وظایف قانونی شورا از مدیران عامل شرکت توزیع برق و آبفا می‌خواهم در صحن شورا حاضر و نسبت به نحوه خدمات، علل خاموشی، جدول خاموشی و قطع آب به مردم توضیح دهند.

این عضو شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: گاهی برخی از مردم می‌گویند که برق برخی محلات اصلاً قطع نمی‌شود اما برق برخی محلات زیاد قطع می‌شود؛ اگر توضیح داده نشود تصور این بی‌عدالتی‌ها به وجود می‌آید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.