| کد خبر: 162158 |

درگفت‌وگو با این شبکه خبری، عنوان شد:

◄ پدیده نوظهور دریافت وجه پارکینگ از مشتریان فروشگاه‌ها

عضو شورای اسلامی شهر تهران دریافت هزینه پارکینگ از مشتریان فروشگاه‌های عرضه خدمات در سطح شهر ر غیر منطقی دانست.

تین نیوز

عضو شورای اسلامی شهر تهران دریافت هزینه پارکینگ از مشتریان فروشگاه‌های عرضه خدمات در سطح شهر در روز حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را غیر منطقی دانست.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، حسن خلیل‌آبادی اظهار کرد: اقدام برخی فروشگاه‌ها مبنی بر اخذ هزینه پارکینگ از مشتریان باید متوقف شود.

وی با اشاره به روز حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تاکید کرد: باید افرادی که برای خرید به فروشگاه مراجعه می‌کنند با افرادی که فقط برای پارک خودرو به آنجا می‌آیند، از هم تفکیک شوند.

خلیل‌آبادی نام‌گذاری این روز را با عنوان روز حمایت از مصرف کنندگان را اقدامی مثبت ارزیابی کرده و افزود:  باید دید در توافق اولیه آن‌ها با شهرداری، شرایط استفاده از پارکینگ‌ چگونه قید شده است و اگر تأکید شده که پارکینگ‌ها رایگان باشند، صاحبان فروشگاه‌ها موظف هستند این کار را انجام دهند.

عضو شورای شهر تهران، با اشاره به قانون صدور مجوز ساخت مراکز فروشگاهی، خاطرنشان کرد: در بسیاری از موارد پروانه ساخت آنها مشروط به برخورداری از فضای کافی پارک به منظور قراردادن خودرو مشتریان در پارکینگ فروشگاه‌ها شده است.

به گزارش تین‌نیوز، با افزایش حجم خودروها در شهری چون تهران مشکل پارکینگ روزبه‌روز با موضوع جدیدی خبرساز می‌شود که پدیده نوظهور دریافت هزینه از مشتریان فروشگاه‌ها، اخرین خبر در این بخش است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.