| کد خبر: 147539 |

توصیه عبدالله ناصری به اعضای شورای شهر

تبلت‌های خبرساز را پس بدهید

عبدالله ناصری در رابطه با هزینه یک میلیاردی شهرداری جهت خرید تبلت و تغییر ماشین‌های شورای پنجم گفت: اعضای شورای شهر در حال حاضر هیچ ماشینی تحویل نگرفتند فقط تبلت‌ها را در اختیار دارند. بهتر است اعضای شورای شهر با این نظام روتین مقابله کنند تا اعتماد هر چه بیشتر مردم را جلب کنند. تبلت‌ها را پس دهند و از ماشین‌های شورای قدیم استفاده کنند

تین نیوز

عبدالله ناصری در رابطه با هزینه یک میلیاردی شهرداری جهت خرید تبلت و تغییر ماشین‌های شورای پنجم گفت: اعضای شورای شهر در حال حاضر هیچ ماشینی تحویل نگرفتند فقط تبلت‌ها را در اختیار دارند. بهتر است اعضای شورای شهر با این نظام روتین مقابله کنند تا اعتماد هر چه بیشتر مردم را جلب کنند. تبلت‌ها را پس دهند و از ماشین‌های شورای قدیم استفاده کنند

به گزارش عصر ایران، ناصری، عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با عصر ایران ادامه داد: چنین روال کاری در سه قوه، دستگاه‌های انتظامی، اداری و همچنین شهرداری وجود دارد. این پدیده اگر چه به قطع و یقین پدیده روتین و معمولی است اما در اختیار و انتخاب خود افراد است که از این وسایل دولتی استفاده کنند یا وسایل شخصی و سابق خودشان.

وی ادامه داد: نقد اجتماعی به این هزینه‌ای که صرف خرید تبلت‌ها و وسایل نقلیه شد اگر چه وارد است، اما این مقوله به هیچ وجه شباهتی با املاک یا حقوق نجومی یا موضوعات دیگری از این قبیل که باعث بحران سازی در جامعه‌ای که از نظر اقتصادی و شغلی با مشکلات زیادی روبه‌رو است، ندارد و ماهیتا از آن موضوعات متفاوت است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: هر کدام از اعضای شورای شهری که انتخاب شدند و در یک روز رسمی کار خود را آغاز کردند تا به مدت 4 سال نماینده و منتخب مردم در شورای شهر فعالیت کنند. این اعضا حقوقی دارند و رفت و آمد با وسیله نقلیه شهرداری جزو حقوق آنهاست اما حق انتخاب استفاده از این وسایل هم با خود آنهاست.

وی اضافه کرد: اما اینکه دستگاه مربوطه و ماشین‌ها را هر دو سال یا 5 سال یکبار تعویض کنند؛ معتقدم این تغییرات باید با حداقل هزینه‌های عمومی مدیریت شود بنابراین ماشین‌هایی که در سطح شهر و نه در خارج از شهر تردد می‌کنند استهلاکی ندارد که نیاز به تغییر داشته باشند و هزینه‌ای اضافی پرداخت شود.

ناصری توصیه کرد: بهتر است رسانه‌ها در مورد این موضوع موج آفرینی و هیجان زدگی ایجاد نکنند تا این پیشامد در اذهان عمومی تداعی بعضی از کارها غلطی که در گذشته چه با وجهه قانونی چه غیرقانونی و غیر اخلاقی مثل فیش‌های نجومی و املاک نجومی مقایسه نشود چون اعضای شورای شهر طبیعتا از یک سری مزایا برخوردار هستند.

او اشاره کرد: در مورد تبلت‌ها پدیده سمبلیکی که این روزها همه در اختیار دارند و اتفاقا چون گنیجینه شخصی محسوب می‌شود بهتر است افراد از تبلت‌های شخصی خودشان استفاده کنند تا در سابقه تاریخی و مدیریتی خودشان ثبت و ماندگار شود و آنها را جزو اموال خریداری شده شهرداری و دولت به بیت المال شهرداری برگردانند و خودشان را مبرا و شایستگی اخلاقی خودشان را نشان دهند.

ناصری اطلاع داد: تا جایی که خبر دارم اعضای شورای شهر در حال حاضر هیچ ماشینی تحویل نگرفتند. فقط تبلت‌ها را در اختیار دارند که این هم جزو روال روتین شهرداری صورت گرفته اما بهتر است اعضای شورای شهر با این نظام روتین مقابله کنند تا اعتماد هر چه بیشتر مردم را جلب کنند. تبلت‌ها را پس دهند و از ماشین‌های شورای قدیم استفاده کنند. طبق اطلاعی که در مورد تبلت‌ها گرفتم قرار است اعضای شورای شهر تبلت‌ها را پس دهند.

وی در پایان مطرح کرد: من اگر جای رئیس اعضای هیئت رئیسه باشم مساله مربوط به خرید ماشین‌ها را مطرح و رضایت 21 نفر نماینده را جلب می‌کنم که هزینه انجام شده به بیت المال شهرداری برگردد و از همین ماشین‌های سابق استفاده شود.

منبع: سايت خبری عصر ایران

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.