| کد خبر: 183688 |

در آخرین جلسه ستاد سفرهای نوروزی شهر فرودگاهی امام مطرح شد:

◄ برخورد جدی با هرگونه گران‌فروشی در فرودگاه امام

علی رستمی مطرح کرد: کنترل قیمت‌ها در فرودگاه بین‌المللی امام به‌صورت مستمر صورت می‌گیرد و اگر تخلفی مشاهده شود به‌شدت با آن برخورد خواهیم کرد

تین نیوز

آخرین جلسه ستاد عملیات سفرهای نوروزی با حضور رئیس هیات مدیره و سرپرست، معاونین، مدیران کل و فرماندهان نظامی و انتظامی شرکت شهر فرودگاهی امام و نمایندگان شرکت‌های هواپیمای و هندلینگ‌ها برگزار شد.

 به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام (IKACNews) ، علی رستمی رئیس هیات مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام از کلیه شرکت‌های هواپیمایی، هندلینگ ها و ارگان‌های فعال در شهر فرودگاهی خواست تا در ایام نوروز با برنامه‌ریزی‌های دقیق، منظم و هوشمندانه سفرهای خاطره‌انگیزی را برای مسافران رقم بزنند.

رستمی با بیان این‌که در نوروز 98 ارائه خدمات در فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی باید به‌گونه‌ای باشد که مسافران تفاوت را نسبت به سال‌های گذشته در این مجموعه احساس کنند گفت: با رفتار و اخلاق مناسب باید میزبان و پذیرای مسافران باشیم و تکریم و رضایت مسافران باید سرلوحه کار مدیران و کارمندان این مجموعه قرار بگیرد.

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام با اشاره به اهمیت بررسی مشکلات سال‌های گذشته در سفرهای نوروزی اظهار داشت: باید مشکلاتی که در سال‌های گذشته وجود داشته بررسی شوند تا از بروز مجدد آن‌ها جلوگیری شود.

این مقام مسئول گفت: در ایام سفرهای نوروزی گروه‌های بازرسی ویژه برای نظارت بر تمام فرآیندهای اعزام و پذیرش مسافر در فرودگاه بین‌المللی امام حضور خواهند داشت و بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته هرگونه شکایتی از جانب مسافر در کوتاه‌ترین زمان توسط دادسرای شهر فرودگاهی رسیدگی خواهد شد.

رستمی با اشاره به این‌که در ایام نوروز قیمت ارائه خدمات و کالا نباید بیش‌تر از نرخ مصوب باشد گفت: کنترل قیمت‌ها در فرودگاه بین‌المللی امام به‌صورت مستمر صورت می‌گیرد و اگر تخلفی مشاهده شود به‌شدت با آن برخورد خواهیم کرد و قیمت همه خدمات و کالاها باید در معرض دید مسافران و مراجعه‌کنندگان به فرودگاه باشد.

در ادامه جلسه مهدی علی عسگری عضو هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام با تأکید بر حضور نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی و هندلینگ ها به‌صورت تمام وقت در ایام سفرهای نوروزی در فرودگاه گفت: پاسخگویی به مسافران در زمان بروز تأخیرهای احتمالی در پروازها باید در دستور کار نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی باشد.

وی از شرکت‌های هواپیمایی خواست تا در هنگام بروز تأخیرهای احتمالی با یکدیگر همکاری کنند و در صورت بروز تأخیر برای یک شرکت هواپیمایی، سایر شرکت‌ها در صورت در اختیار داشتن هواپیمای خالی آن پرواز را انجام دهند تا برنامه‌ریزی سفرهای مسافران به هم نخورد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.