| کد خبر: 248813 |

آماده باش شهرداری تهران برای بارش‌های احتمالی

سرپرست اداره کل امور خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر لایروبی ۱۰۰ کیلومتر از انهار رو باز شهر تهران به صورت مستمر از آماده باش عوامل خدمات شهری برای بارش های احتمالی و تأمین تجهیزات برف روبی در سطح مناطق شهر تهران خبر داد.

تین نیوز

سرپرست اداره کل امور خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر لایروبی ۱۰۰ کیلومتر از انهار رو باز شهر تهران به صورت مستمر از آماده باش عوامل خدمات شهری برای بارش های احتمالی و تأمین تجهیزات برف روبی در سطح مناطق شهر تهران خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا جعفری در تشریح روند لایروبی کانال‌ها و مسیل‌های سطح شهر تهران و آمادگی مجموعه خدمات شهری شهرداری تهران برای بارش‌های احتمالی فصل پاییز و زمستان گفت: تقریبا به صورت مستمر به ویژه باتوجه به آغاز فصل بارش‌ها لایروبی کانال‌ها و مسیل‌های شهر تهران انجام می‌شود؛ البته هم لایروبی کانال ها و هم رسوب برداری حوضچه ها و مسیل های سطح شهر به صورت مستمر انجام می شود.

وی افزود: لایروبی انهار روباز سطح شهر تهران نیز که از سوی پیمانکاران خدمات شهری انجام می شود به صورت مستمر پیگیری و نظارت می شود، به شکلی که ۷۰ کیلومتر از مسیل‌ها به همراه بالغ بر ۱۰۰ کیلومتر انهار رو باز شهر تهران در طول هفته بازبینی می‌شوند و نقاط حساسی که از سنوات گذشته دارای مشکل شناسایی شده نیز روزانه چک می شوند.

جعفری ادامه داد: در حال حاضر خوشبختانه در سطح شهر مشکل خاصی نیست و آمادگی لازم برای بارش‌های احتمالی ایجاد شده است. در شب های آینده نیز که هواشناسی پیش بینی بارش را داشته به ویژه در ارتفاعات آمادگی لازم در عوامل خدمات شهری وجود دارد تا در صورت بارش، مشکل خاصی را در تهران شاهد نباشیم.

سرپرست اداره کل امور خدمات شهری شهرداری تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود در تشریح اقدامات معاونت خدمات شهری شهرداری تهران برای ایجاد آمادگی برای بارش‌ها به رسوب برداری ناشی از سیل امامزاده داوود اشاره کرد و افزود: رسوباتی که از سیل امامزاده داوود به مسیل‌های پایین دست تهران آمده بود به طور کامل رسوب برداری شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: مناطق شهرداری تهران نیز تجهیزات لازم را در اختیار دارند تا برای برف روبی و مدیریت بارش باران اقدامات لازم را انجام دهند. در سطح مناطق پیمانکاران مجزا نسبت به لایروبی انهار رو باز پیگیری مستمر را انجام می دهند؛ به این ترتیب آمادگی کامل در حوزه خدمات شهری به لحاظ تجهیزات و نیروی انسانی ایجاد شده و عوامل خدمات شهری نیز در آماده باش کامل هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.