| کد خبر: 209204 |

اتمام حجت علیخانی با شهردار/ بیش از این به جایگاه شورا لطمه نزنید

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: به شهردار تهران تذکر می‌دهم و اتمام حجت می‌کنم که بیش از این به جایگاه شورا آسیب نزنید.

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: به شهردار تهران تذکر می‌دهم و اتمام حجت می‌کنم که بیش از این به جایگاه شورا آسیب نزنید.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، محمد علیخانی در جریان دویست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری به شهردار تهران گفت: ایشان تاکید بر مشورت با کمیسیون‌های تخصصی داشته‌اند. متأسفانه در روزهای گذشته در شرایط خاص و نسبتاً بحرانی به دلیل موضوع کرونا شهرداری به ویژه در مساله ترافیک برخی پیشنهادات را در شورای ترافیک مطرح و مصوب می‌کند که به دلیل عدم انجام مطالعات لازم و عدم مشورت با کمیسیون‌ها تخصصی این تصمیمات متزلزل بوده و در نهایت پس از انتقادات اعضای شورا و بسیاری از مراجع دیگر لغو می‌شود.

وی ادامه داد: این شیوه تصمیم گیری علاوه بر تضعیف مدیریت شهری، متأسفانه به جایگاه شورا نیز آسیب وارد می‌کند. اکثر مردم در این گونه مواقع شورای شهر را می‌شناسند و شورا را خطاب قرار می‌دهند. آقای حناچی جنابعالی قول داده بودید در تصمیمات با کمیسیون‌های تخصصی مشورت کنید، چرا به قول خود عمل نمی‌کنید؟

علیخانی افزود: چرا به برخی مدیران بی تجربه اعتماد می‌کنید، اما حاضر نیستید به اعضای شورا اعتماد کنید؟ چرا اعضای شورا باید به دنبال مدیران شهرداری بروند و بگویند می‌خواهیم کمک کنیم؟ در حالی که آنها باید دنبال اعضای شورا بروند نه اینکه ما دنبال شما باشیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: به شهردار تهران تذکر می‌دهم و اتمام حجت می‌کنم که بیش از این به جایگاه شورا آسیب نزنید و در صورت تکرار این رویه کمیسیون عمران و حمل و نقل دیگر هیچ گونه همکاری با معاونت مربوطه نخواهد داشت و گزارشات اقدامات از این دست را با مردم مطرح خواهد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.