| کد خبر: 234014 |

◄ برنامه های علیرضا زاکانی برای شهر تهران + فایل کامل

پس از ارائه برنامه در جمع اعضای محترم شورای شهر، اکثر اعضا لطف داشتند و نگاه و برنامه‌ های مرا پسندیدند.

تین نیوز

یکشنبه گذشته ( 17 مرداد ماه ) بود که علیرضا زاکانی با رای اعضای شورای شهر تهران، به عنوان شهردار تهران انتخاب شد.

به گزارش تین نیوز، این انتخاب در حالی صورت گرفت که اعضای شورای شهر تهران در کنار زاکانی 11 نفر دیگر را نیز به عنوان نامزد تصدی پست شهرداری تهران مد نظر داشتند که برخی از همان ابتدا انصراف دادند و برخی نیز به نوبت برنامه های خود را برای تصدی جایگاه شهرداری تهران ارایه کردند.

در نهایت پس از ارایه برنامه ها از سوی نامزدهای مختلف، علیرضا زاکانی به عنوان منتخب اعضای شورای شهر ششم در جایگاه شردار تهران نشست.

بیشتر بخوانید:

علیرضا زاکانی شهردار تهران شد

علیرضا زاکانی در مورد روند انتخابش به عنوان شهردار تهران در شبکه های اجتماعی نوشت: برخی از اعضای محترم شورای شهر تهران پذیرش مسئولیت شهرداری تهران را ابتدا در جمع خود و سپس با بنده مطرح کردند که به دلیل ضرورت تحول ساختاری، فرهنگی - اجتماعی و زنده کردن روح شهر و نزدیکی به متن مردم، پذیرفتم برنامه ارائه دهم.

وی افزود: چون ایجاد تحول در تهران بدون کمک سران قوا میسر نیست، به دیدارشان رفتم تا از آنها مشورت و یاری بگیرم. آقای قالیباف گفت وزارت رفاه، وزارت بهداشت و دفتر رئیس‌جمهور برای شما مطرح است، بنده گفتم برای آنها افراد بهتری وجود دارد و تحول شهرداری ارجح است.

او عنوان کرد: آقای رئیسی گفت تا سه روز قبل تصمیم داشتم از شما در چند جای دولت استفاده کنم وبا رهبری هم صحبت کردم و تعاریفی نقل کردند [که لایقش نیستم] از وقتی شنیدم برای شهرداری مطرح هستید به نظرم مهم آمد و کار بزرگی است.

زاکانی ادامه داد: آقای رئیسی گفتند اگر رفتید حتماً کمک می‌کنم و در جلسات دولت هم می آیید؛ ان شاءالله با همکاری مشترک دولت، مجلس و شهرداری، تحول به نفع مردم را رقم بزنیم. بنده هم ضمن تشکر از لطف ایشان عرض کردم تلاش می‌کنم بار تهران را از دوش دولت بردارم.

وی افزود: پس از ارائه برنامه در جمع اعضای محترم شورای شهر، اکثر اعضا لطف داشتند و نگاه و برنامه‌ های مرا پسندیدند. با احترام به سایر عزیزان مطرح شده، از همه اعضای محترم شورا چه آنها که ابتدا رای دادند یا در نهایت همراه شدند تشکر و قدردانی می‌کنم و باور دارم برای خدمت به میلیون ها شهروند تهرانی، ما ۲۲ نفر با هم هستیم.

به گزارش تین نیوز، اما برنامه ای که زاکانی برای تصدی شهرداری تهران به اعضای شورای شهر ارایه کرد چه بود؟

برای اطلاع از جزئیات این برنامه می توانید روی عبارت اینجا کلیک کنید:

 

 

downloadFile
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.