| کد خبر: 187792 |

مذاکره شهردار با دولتی‌ها درباره سیلوی گندم

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: شهردار تهران درباره سیلوی گندم واقع شده در منطقه ۱۶ همچون کارخانه سیمان ری در حال مذاکره با دولت است.

تین نیوز

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: شهردار تهران درباره سیلوی گندم واقع شده در منطقه ۱۶ همچون کارخانه سیمان ری در حال مذاکره با دولت است.

به گزارش فارس، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران  پس از بازدید میدانی از محلات و پروژه های شهری منطقه ۱۶ شهرداری تهران گفت: این منطقه دارای ظرفیت های بالقوه منطقه ای و فرامنطقه ای بسیاری است، که شهرداری با کمک دستگاه های دولتی با اجرائی شدن آن بر توسعه و ارتقاء زندگی شهروندان خواهد افزود.

وی در خصوص سیلوی گندم واقع شده در منطقه ۱۶ افزود: شهردار تهران در خصوص این سیلو همچون کارخانه سیمان ری در حال مذاکره با دولت است و این موضوع در سطح کلان مطرح شده است.

معاون شهردار تهران تأکید کرد: حق وحقوق شهروندان واقع در حرایم راه آهن  تهران باید مطالبه گری شود که این موضوع زمان بر است ولی امیدوارم  با تمکین همه دست اندر کاران به قانون، به سرانجام خود برسد.

وی گفت: ایستگاه راه آهن در منطقه ۱۶، یکی از مراکز موثر حمل و نقل بار و مسافر در کشور و تهران است و تأثیر این ایستگاه بر تحولات شکل گیری بخش هایی از شهر تهران در مسیر گسترش شهر آشکار است؛ که اکنون نیز ارتباط مناسب راه آهن با کارکردها، پیکره و شبکه گذربندی درون شهر به تکمیل زنجیره ترابری درون و برون شهری کمک خواهد کرد.

گلپایگانی افزود: در بسیاری از شهرهای با مقیاس جهانی شبکه راه آهن با مترو شهری هم پیوند است و این اتصال آثار خوبی خواهد داشت. براین اساس با تأیید این دیدگاه بر ضرورت طی مراحل قانونی در مراجع تصمیم ساز و تصمیم گیر تأکید می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.