| کد خبر: 150446 |

نجفی:

کارکنان شهرداری در اولویت انتخاب برای مدیریت هستند

شهردار تهران گفت: یکی از اولویت های اصلی برای انتخاب مدیران شهری استفاده از نیروهای شاغل در بدنه شهرداری، فارغ از نگاه و سلیقه سیاسی است.

تین نیوز

 شهردار تهران گفت: یکی از اولویت های اصلی برای انتخاب مدیران شهری استفاده از نیروهای شاغل در بدنه شهرداری، فارغ از نگاه و سلیقه سیاسی است.

به گزارش ایرنا، محمدعلی نجفی روز چهارشنبه پس از پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: به نظرم این روش درستی است، زیرا گلایه اصلی کارکنان شهرداری نسبت به مدیریت قبل، انتخاب مدیران از خارج مجموعه شهرداری تهران است.

وی در خصوص اینکه انتقاداتی مبنی بر اینکه تعدادی از مدیران شهردار سابق دراین دوره ارتقا یافته و پست گرفته اند، اظهار کرد: بعضی از مدیران قبلی شهرداری تهران به لحاظ کاری، توانمند و متخصص بوده و عملکرد خوبی داشتند که از نظر تفکر و سلیقه سیاسی نیز طرفدار و وابسته شهردار سابق نبودند.

شهردار تهران با تأکید بر اینکه این روش انتخاب مدیران منطقی و مطلوب است گفت: اینکه شخصی در دوران مدیریت آقای قالیباف در یک سطح پایین تری مسئولیت داشته و با توجه به عملکرد مطلوب، ارتقا مسئولیت پیدا کرده، هیچ اشکالی ندارد.

نجفی در خصوص اینکه تغییر مدیریت ها امری عادی و طبیعی است که همواره نیز وجود داشته تصریح کرد: تغییر در حوزه مدیریتی، یک جریان مستمر است و اگر عمر مدیریت 4 سال باشد به معنای این است که هر سال باید 25 درصد از مدیران تغییر کنند.

حداقل بدهی قطعی شهرداری تهران 30 هزار میلیارد تومان

شهردار تهران همچنین در خصوص بدهی های شهرداری نیز گفت: حداقل بدهی های قطعی و تایید شده شهرداری 30 هزار میلیارد تومان است.

نجفی افزود: دراین زمینه باید مدیریت بدهی، هزینه و منابع را مورد توجه قرار دهیم، اما حجم بدهی های شهرداری تهران به گونه ای است که امکان پرداخت آنها در کوتاه مدت امکانپذیر نیست.

وی همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگاری در رابطه با برجام گفت: اگر ترامپ حرکتی انجام دهد که به معنای خروج آمریکا از برجام باشد، در عرصه داخلی و بین المللی متضرر خواهد شد.

 

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.