| کد خبر: 170957 |

◄ زمان ثبت‌نام از رانندگان متقاضی سرویس مدرسه

ثبت‌نام از رانندگان متقاضی سرویس مدرسه از سیزدهم مرداد آغاز می‌شود.

تین نیوز

 به گفته معاون فنی و بهره‌برداری سازمان تاکسیرانی‌تهران، ثبت‌نام از رانندگان متقاضی دریافت برچسب سرویس مدارس روز شنبه سیزدهم مرداد از طریق دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی پایتخت آغاز می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری‌تهران، مهدی ابراهیمی افزود: ثبت‌نام از تمامی رانندگان متقاضی، اعم از افرادی که تجربه این کار را داشته و یا آن‌هایی که برای نخستین بار متقاضی ارائه خدمات در حمل‌ونقل دانش‌آموزی هستند صرفا از طریق مراجعه حضوری به دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: شرط اعطای مجوز فعالیت به رانندگان متقاضی(اعم از تاکسی و شخصی) که برای نخستین بار خواهان دریافت برچسب سرویس مدارس هستند شرکت در دوره‌های آموزشی چهار ساعته ویژه‌ای است که در مرکز آموزش سازمان تاکسیرانی‌تهران برگزار می‌شود.

معاون فنی و بهره‌برداری سازمان تاکسیرانی‌تهران خاطرنشان کرد: متقاضیان برای دریافت آدرس دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی می‌توانند به سایت http://taxi.tehran.ir مراجعه کنند.

 مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران چندی پیش از ساماندهی 20 تا 25 هزار راننده سرویس مدرسه برای سال تحصیلی جدید خبر داده بود.

به گفته علیرضا قنادان، براساس ابلاغیه وزارت کشور تمامی پیمانکاران سرویس در سال تحصیلی پیش رو ملزم به ارائه‌ پروانه فعالیت خود از سوی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شدند.

این مقام مسئول با اشاره به ابلاغیه وزارت کشور در مورد سرویس مدارس خاطرنشان می‌کند: مشخصا در یک‌بند به صورت واضح و صریح قیدشده پیمانکاران و رانندگان بدون مجوز که در ناوگان سرویس مدارس کار می‌کنند مرتکب جرائم کیفری شده و باید تحت پیگیری قرار گیرند، به همین دلیل نظارت خود را در بعد ثبت‌نام و بعدازآن در مرحله‌ اجرا دوچندان خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.