| کد خبر: 256277 |

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران خبر داد:

برنامه ریزی برای انجام پروازهای حج در کنار پروازهای عادی و روزانه

عملیات حج در کنار پروازهای عادی و روزانه برنامه ریزی شده است و تلاش می کنیم هیچ خللی در انجام دیگر پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه ها ایجاد نشود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به انجام عملیات وارسی از فرودگاه های کشور برای آخرین هماهنگی ها در مورد پروازهای حج، گفت: همه سامانه های پروازی در 20 فرودگاه کشور مربوط به پرواز های حج چک شده است.

به گزارش تین نیوز از فارس، حمیدرضا سیدی، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در مراسم هماهنگی اعزام حجاج امسال، با اشاره به انجام عملیات وارسی از فرودگاه های کشور برای آخرین هماهنگی ها در مورد پروازهای حج اظهار داشت: همه سامانه های پروازی در 20 فرودگاه کشور چک شده است، در فرودگاه هایی که پروازهای حج انجام می شود هماهنگی ها انجام شده است؛ در این باره طی یک ماه گذشته جلساتی با مدیرعامل فرودگاه ها در تهران داشتیم و همچنین مدیران فرودگاه ها جلساتی با بخش های مختلف در استان ها داشتند.

سیدی ادامه داد: تلاش کرده ایم امسال با کمترین مشکل، پروازهای حج انجام شود و در جزئی ترین مسائل هماهنگی وجود داشته باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: عملیات حج در کنار پروازهای عادی و روزانه برنامه ریزی شده است و تلاش می کنیم هیچ خللی در انجام دیگر پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه ها ایجاد نشود و در کنار پروازهای عادی، به این عملیات مهم پروازی به خوبی بپردازیم.

در شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران بیش از ۲۰۰۰ نفر از پرسنل درگیر خدمات رسانی به حجاج هستند و امیدواریم میزبان مناسبی برای حجاج باشیم.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.