| کد خبر: 244647 |

◄ پروازهای عتبات و مشهد راه‌اندازی می‌شود

مدیر فرودگاه اراک از نقص فنی هواپیمای مسیر اراک - عسلویه و توقف این پرواز خبر داد و افزود: پیگیر راه اندازی پرواز‌های دیگری همچون پرواز عتبات عالیات و مشهد هستیم.

تین نیوز

مدیر فرودگاه اراک از نقص فنی هواپیمای مسیر اراک - عسلویه و توقف این پرواز خبر داد و افزود: پیگیر راه اندازی پرواز‌های دیگری همچون پرواز عتبات عالیات و مشهد هستیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما؛ مدیر فرودگاه اراک از نقص فنی هواپیمای مسیر اراک - عسلویه و توقف این پرواز خبر داد.

رحیم حسین در خصوص تعطیلی پرواز اراک-عسلویه گفت: یکی هواپیما‌های شرکت هواپیمایی ارائه دهنده این پرواز دچار نقص فنی شده که در آینده نزدیک به خط باز می‌گردد.

او با بیان اینکه با رفع این مشکل، مجدد پرواز برقرار می‌شود، ادامه داد: این شرایط حدود دو هفته است که حادث شده، اما فرودگاه اراک پیگیر رفع مشکل است و اگر این توقف زمان بیشتری را به خود اختصاص دهد، قطعا با شرکت هواپیمایی دیگری، این مسیر را فعال می‌کنیم.

مدیر فرودگاه اراک در خصوص راه‌اندازی پرواز‌های دیگر در فرودگاه اراک بیان کرد: پیگیر راه اندازی پرواز‌های دیگری همچون پرواز عتبات عالیات و مشهد هستیم. برقراری پرواز‌های مختلف در فرودگاه اراک با پیگیری مسئولین استان در حال انجام است. امید داریم که این مهم نیز سریعا برای حل احتیاجات سفر مردم به سرانجام برسد.

او با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های فروگاه اراک حتی برای تبدیل شدن به یک فرودگاه بین المللی کفایت می‌کند، اضافه کرد: از نظر باند فرودگاه، ترمینال، خدمات سوخت رسانی به شکل شبانه روزی، پارکینگ و... شرایط فرودگاه مطلوب است و می‌توان بهترین خدمات را به مسافران ارائه کرد، اما مقداری با محدودیت ناوگان روبرو هستیم که مانع راه اندازی خطوط جدید یا توقف پرواز‌ها شده است.

حسین نسب عنوان کرد: خوشبختانه مجموعه استان، حمایت خوبی از مجموعه فرودگاه دارند و برای افزایش پرواز‌ها پیگیر هستیم تا در آینده، مسیر‌های مختلف پروازی مثل عتبات عالیات و مشهد برقرار شوند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.