| کد خبر: 241764 |

پذیرش بیش از ۱۰۰ هزار مسافر نوروزی در فرودگاه اصفهان

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از پذیرش بیش از ۱۰۰ هزار مسافر در فرودگاه‌ بین‌المللی شهید بهشتی در ایام نوروز خبر داد و گفت: شمار مسافران این فرودگاه امسال ۱۵ درصد افزایش یافت.

تین نیوز

حسن امجدی  اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به تسریع روند واکسیناسیون، امسال شاهد افزایش سفرهای نوروزی در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان بودیم به طوری که آمار مسافران اعزام و پذیرش شده در این فرودگاه از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش ۱۵ درصدی داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، وی با بیان اینکه ۸۲ هزار و ۷۸۱ مسافر با ۷۴۷ پرواز ورودی و خروجی در مسیرهای داخلی در فرودگاه در این مدت تردد کردند، خاطرنشان کرد: ۱۷۳ پرواز نیز در مسیرهای خارجی در این فرودگاه نشست و برخاست کردند که طی آن تعداد ۲۲۴۳۳ مسافر اعزام و پذیرش شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان با اشاره به اینکه بیشترین تعداد مسافران نوروزی جا به جا شده در پروازهای داخلی فرودگاه اصفهان از شهرهای مشهد، کیش، تهران و اهواز بوده است، افزود: بر اساس آمار ثبت شده مسیرهای پروازی نجف، استانبول، دوحه و دبی نیز به ترتیب بیشترین تردد مسافر را در مسیرهای پروازی بین المللی در این فرودگاه به خود اختصاص دادند.

امجدی درباره میزان بار جا به جا شده در این مدت در فرودگاه اصفهان نیز ابراز داشت: با پایان سفرهای نوروزی در تاریخ ۱۵ فروردین ماه، میزان ۱۳۷۹ تُن بار و مرسولات در فرودگاه شهید بهشتی جابه جا شده که سهم پروازهای داخلی از ارسال و پذیرش این میزان بار ۹۳۳ تُن و سهم پروازهای خارجی ۴۴۶ تن بوده که در مجموع شاهد رشد ۹ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.