| کد خبر: 241402 |

ارتقای کیفیت خدمات دهی به مسافران اولویت کاری است

عضو هیات مدیره و راهبر حوزه برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی با حضور در فرودگاه ارومیه از ترمینال‌های داخلی و خارجی فرودگاه و شیوه ارائه کیفیت خدمات به مسافران نوروزی و اعزام و پذیرش مسافران در ترمینال بازدید کرد.

تین نیوز

علی رستمی، عضو هیات مدیره و راهبر حوزه برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی در چهارمین روز از فروردین ۱۴۰۱ با حضور در فرودگاه ارومیه از ترمینال‌های داخلی و خارجی این فرودگاه و شیوه ارائه کیفیت خدمات به مسافران نوروزی و اعزام و پذیرش مسافران در ترمینال بازدید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در این جریان این سفر ضمن دیدار با مسئولان ارگان های نظامی و نهادهای دخیل در انجام پرواز گفت: حضور به موقع و پای کار بودن مسئولان فرودگاهی، شرکت‌های هواپیمایی و انتظامی در فرودگاه ارومیه قابل تقدیر است چراکه حضور به موقع باعث می شود در صورت بروز مشکل، به سرعت رفع شود و زمان طلایی فرایند اعزام و پذیرش مسافر با تاخیر مواجه نشده و ارائه خدمات به مسافران با کیفیت بهتر انجام و در نهایت موجب رضایتمندی مسافران شود. 

راهبر حوزه برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی، ارتقاء سطح خدمات دهی به مسافران را یکی از اولویت های مهم و سیاست های شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران دانست عنوان که باعث می شود، مسافران بصورت روان به فرودگاه مراجعه و بدون استرس و نگرانی پروازهای خود را انجام دهند.

به گزارش شرکت فرودگاه ها؛ رستمی گفت: خوشبختانه در فرودگاه ارومیه کلیه همکاران با هدف ایجاد آرامش مسافران در حال انجام وظایف خود هستند.

در این بازدید محمدعلی نائل قراملکی مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی توضیحاتی در خصوص اقدامات نوروزی انجام شده در فرودگاه ارومیه ارائه کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.