| کد خبر: 235086 |

◄ برج مراقبت پرواز فرودگاه مهرآباد به تهویه مطبوع مجهز شد

با انجام پروژه بهسازی سیستم تهویه مطبوع، برج مراقبت پرواز به عنوان نخستین سازه‌ مهرآباد، به سیستم جدید تهویه مطبوع مجهز شد.

تین نیوز

با انجام پروژه بهسازی سیستم تهویه مطبوع، برج مراقبت پرواز به عنوان نخستین سازه‌ مهرآباد، به سیستم جدید تهویه مطبوع مجهز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، ، مجید داودی معاونت فنی و مهندسی فرودگاه مهرآباد گفت: سیستم سرمایشی - گرمایشی و تهویه مطبوع ساختمان برج مراقبت پرواز مهرآباد، پیش از این از طریق موتورخانه مرکزی تاسیسات، تامین و مدیریت می‌شد.

داودی گفت: با انجام پروژه بهسازی کامل سیستم تاسیسات، اقدام به بهسازی و بازسازی اساسی لوله‌کشی‌ها، چیلر، نصب دیگ‌ها، پمپاژ، پمپ‌های آتش‌نشانی، فنکوئل‌‌ها و هوارسان‌های جدید و موتورخانه مرکزی تاسیسات ساختمان شد که تامین کننده سرمایش و گرمایش ساختمان است.

گفتنی است؛ سیستم جدید نسبت به سیستم‌های گذشته و تجهیزات و دستگاه پیشین بسیار پیشرفته‌تر است و از امکانات مهمی از جمله سنسورهای تمام اتوماتیک برای تامین اکسیژن و دفع دی‌اکسید کربن در طبقات ساختمان و تأمین کننده میزان سرمایشی لازم برای تمامی طبقات به ویژه هفتم، هشتم و نهم در آن استفاده شده است.

بهسازی سیستم تهویه برج مراقبت پرواز فرودگاه بین‌المللی مهرآباد بمدت یکسال و با قیمت بروز شده 100 میلیارد ریال انجام شده است .

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.