| کد خبر: 232560 |

شرکت فرودگاهها ۳۰ ساله شد

شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در حالی ۳۰ ساله شد که به گفته وزیر راه و شهرسازی، تحریم های ظالمانه علیه صنعت هوانوردی ایران همراه با شیوع کرونا در صنعت فرودگاهی کشو اثرگذار بوده است.

تین نیوز

شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در حالی ۳۰ ساله شد که به گفته وزیر راه و شهرسازی، تحریم های ظالمانه علیه صنعت هوانوردی ایران همراه با شیوع کرونا در صنعت فرودگاهی کشور اثرگذار بوده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در پیامی فرارسیدن یکم تیر، سالروز تأسیس شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران را تبریک گفت.

اسلامی در این پیام آورده است: «صنعت حمل و نقل هوایی به عنوان یکی از مهمترین محورهای توسعه، برقراری روابط با کشورهای مختلف جهان، تبادل فرهنگ، نمایش قدرت اقتصادی و برقراری شریان حیاتی کشور نقش حساسی بر عهده دارد و در این میان فرودگاه‌ها به عنوان یکی از ارکان اصلی و زیربنایی در این صنعت نقش ایفا می‌کنند.»

وزیر راه و شهرسازی افزوده است: «هرچند در یک سال اخیر شیوع بحران کرونا و فراگیری آن، همه فرودگاه‌های جهان را به لحاظ درآمدی تحت تأثیر قرار داد، اما در جمهوری اسلامی ایران، تنها این مساله، بحران نبوده که تحریم‌ها نیز به سهم خود اثرگذار بوده با این حال توان مضاعف متخصصان ما در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در توسعه، حفظ و نگهداری زیرساخت‌های فرودگاهی و هوانوردی توانسته است همچنان جریان پروازها را بر فراز سپهر ایران برقرار نگه دارد.

اینک که سی سال از عمر تأسیس این شرکت تخصصی می‌گذرد، و بحران‌هایی چون تبعات جنگ هشت ساله را پشت سر گذاشته و با تحریم‌های ظالمانه همچنان دست و پنجه نرم می‌کند، به مثابه جوانی است که از همه این سختی‌ها تجربه اندوخته و امیدوارانه با بهره‌مندی از دانش، تجربه و منابع انسانی رو به آینده‌ای روشن دارد.

اینجانب ضمن تبریک سالروز تأسیس شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی بر خود لازم می‌دانم، از تلاش کارکنان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران که طی این ۳۰ سال در بالندگی صنعت فرودگاهی نقش مهمی داشته و سربلندی آن را در تمامی این سال‌ها با وجود همه سختی‌ها رقم زده‌اند، قدردانی نمایم.»

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها: به دنبال احیای نام صنعت هوانوردی ایران هستیم

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با صدور پیامی یکم تیرماه، سالروز تأسیس شرکت را تبریک گفت.

سیاوش امیرمکری در این پیام آورده است: «یکم تیرماه تداعی‌کننده تلاش جمعی از بزرگان و جامعه متخصصان صنعت هوایی و فرودگاهی کشور برای تأسیس شرکت فرودگاه‌ها است؛ کسانی‌که با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود و بنا بر ضرورت توسعه خدمات هواپیمایی در نگاه مردم، در جهت توسعه و رونق صنعت هوایی و اقتصاد کشور گام برداشتند. این نهال کوچک اکنون به درختی ۳۰ ساله بدل شده و هر روز با تلاش کارکنان خدوم خود، بالنده‌تر و پربارتر در مسیر رشد و اعتلا قرار گرفته است.»

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افزوده است: «در طول این سال‌ها شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در سایه برنامه‌ریزی علمی برای ارتقای سطح ایمنی و کیفیت خدمات با رعایت قوانین، استانداردهای ملی و بین‌المللی حاکم بر صنعت هوانوردی و فرودگاهی و همچنین توجه به فناوری‌های جدید در جهت توسعه ظرفیت‌های فرودگاهی و افزایش رضایت مشتریان صنعت هوایی کشور گام برداشته است.

امروز در حالی سالروز تأسیس شرکت را پاس می‌داریم که، به ویژه در سال‌های اخیر، به فضل الهی و به برکت همراهی و راهبری اعضای هیئت مدیره، معاونان، مدیران و کارکنان، تمام اهتمام و تلاش‌مان در راستای ساماندهی امور، تقویت و تحکیم زیرساخت‌ها، بهبود عملکرد و برداشتن گام‌های بلندتر برای احیای نام صنعت هوایی ایران و دستیابی به جایگاه واقعی آن بوده است و بر این باوریم که تحقق این مهم جز با مشارکت، انسجام و هم‌گرایی، همراهی و همدلی تک تک همکاران عزیزمان میسر نشده و نخواهد بود.

اینجانب سی‌امین سالگرد تأسیس شرکت که مصادف با ولادت با سعادت امام علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) می‌باشد را تبریک گفته و امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم گام‌های موثرتری در تحقق برنامه‌ها، اهداف و مأموریت‌های شرکت برداریم. باشد که به بلندای نام شریف میهن، در این مسیر روزگارانی درخشان را رقم بزنیم.»

خاطرنشان می‌شود تا پیش از تأسیس شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در یکم تیر ۱۳۷۰، سازمان هواپیمایی کشوری مسئولیت مدیریت فرودگاه‌های کشور را بر عهده داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.