| کد خبر: 223360 |

جزئیات افزایش پروازهای«یاسوج به تهران»

مدیر فرودگاه شهدا یاسوج گفت: پروازهای یاسوج به تهران و بالعکس افزایش یافت.

تین نیوز

مدیر فرودگاه شهدا یاسوج گفت: پروازهای یاسوج به تهران و بالعکس افزایش یافت.

به گزارش تین نیوز، علی محسنیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: با تلاش و پیگیری استاندار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با شرکت هواپیمایی ماهان تعداد پروازهای «یاسوج به تهران» و بالعکس در هفته جاری از دو پرواز به پنج پرواز افزایش می یابد.

وی اظهارکرد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده به غیر از روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه که قبلاً پرواز داشتیم پروازهای جدید نیز در روزهای پنجشنبه و جمعه‌ها به این پروازها افزوده می‌شود.

مدیر فرودگاه شهدا یاسوج خاطرنشان کرد: ساعت پروازها روزهای شنبه ساعت ۱۱:۳۰ از تهران و ۱۳ و ۵۰ دقیقه از یاسوج، دوشنبه‌ها ۱۲:۱۰ از تهران و ۱۴ و ۱۰ دقیقه از یاسوج، چهارشنبه‌ها ساعت ۱۱:۳۰ از تهران و ۱۳ و ۵۰ دقیقه از یاسوج، پنجشنبه‌ها هم ساعت ۸ و ۴۰ دقیقه از از تهران و ۱۰ و ۵۰ دقیقه از یاسوج. جمعه‌ها نیز ساعت ۷ و ۵۰ دقیقه از تهران و ساعت ۹ و ۵۵ دقیقه از یاسوج انجام می‌شود.

محسنیان تصریح کرد: استمرار پروازها به استقبال مردم و دستگاه‌های اداری و دولتی استان بستگی خواهد داشت. نخستین پرواز پنجشنبه ها بیستم آذر ماه انجام می شود.

وی با بیان اینکه نخستین پرواز صبح جمعه‌ها پنجم دی ماه از تهران به یاسوج انجام می‌شود، تصریح کرد: برای برقراری پروزارها در یکشنبه‌ها هم با شرکت‌های هواپیمایی در حال مذاکره هستیم که در صورت موفقیت به اطلاع مردم استان خواهد رسید.

مدیر فرودگاه شهدا یاسوج بیان کرد: برای روزهای یکشنبه و سه شنبه نیز پیگیری‌ها و رایزنی‌ها با سایر شرکت های هواپیمایی ادامه دارد و به محض اینکه به توافق برسیم از طریق رسانه ها به مردم استان اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است که برنامه پروازهای فرودگاه یاسوج از مقصد تهران به یاسوج و بلعکس به شرح زیر است؛

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.