| کد خبر: 220520 |

افزایش قیمت پروازها به زیان ناوگان هوایی

مدیرکل فرودگاه های بیرجند با اشاره به اینکه در حال حاضر پروازهای فرودگاه بیرجند افزایش قیمت نداشته است، گفت: افزایش قیمت بی‌شک استقبال مردم از ناوگان هوایی را کاهش خواهد داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های بیرجند با اشاره به اینکه در حال حاضر پروازهای فرودگاه بیرجند افزایش قیمت نداشته است، گفت: افزایش قیمت بی‌شک استقبال مردم از ناوگان هوایی را کاهش خواهد داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، عظیم طهماسبی اظهار کرد: قیمت بلیط پروازهای فرودگاه بیرجند فعلاً افزایشی نداشته است و نرخ نامه جدیدی که مطرح شده بود لغو شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه افزایش یا عدم افزایش قیمت بلیط پروازهای فرودگاه بیرجند در آینده منوط به دو مؤلفه است، بیان‌کرد: تصمیم ستاد ملی کرونا و برنامه زمستانی شرکت‌هایی هواپیمایی مؤلفه ها این حوزه هستند.

طهماسبی ادامه‌داد: اگر تصمیم ستاد ملی کرونا بر این باشد که باید پروازها با استفاده از ۶۰ درصد ظرفیت هواپیماها صورت گیرد بی شک از آبان ماه افزایش قیمت صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه برخی از مسئولین قول حمایت در این خصوص را داده‌اند، گفت: در هر حال برای وضعیت قیمت بلیط‌ها باید منتظر آینده باشیم.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر در طول هفته از فرودگاه بیرجند ۲۶ پرواز صورت می‌گیرد که چهار پرواز به مقصد مشهد و مابقی پروازها به مقصد تهران انجام می‌شود.

طهماسبی یادآور شد: در حال حاضر قیمت بلیط پرواز بیرجند به تهران بین ۲۳۰ تا ۴۶۰ هزار تومان و بیرجند به مشهد هم بین ۱۸۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت بلیط هواپیما بی‌شک استقبال مردم از ناوگان هوایی را کاهش می‌دهد، گفت: علاوه بر مردم حتی سازمان‌ها و ادارات دولتی نیز برای کاهش هزینه‌ها در سفرهای کاری و مأموریتی کارکنان کمتر از ناوگان هوایی استفاده خواهند کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.