| کد خبر: 200679 |

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران:

◄ تفویض اختیار به ۱۰ فرودگاه کشور کلید خورد

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به اجرای تصمیم های راهبردی در شرکت فرودگاه ها گفت: تفویض اختیار به ۱۰ فرودگاه کشور، فعال کردن موضوع هوانوردی عمومی به عنوان یکی از مباحث مهم در وزارتخانه و در سطوح عالی کشور از جمله این اقدامات است.

تین نیوز

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از تفویض اختیار به ۱۰ فرودگاه کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سیاوش امیرمکری در دومین جلسه هم اندیشی مدیران ستادی و فرودگاه های کشور با اشاره به انتخاب اعضای جدید هسته گزینش شرکت گفت: با انتخاب و معرفی اعضای هسته گزینش امیدواریم شاهد تحولات و تغییر نگرش و فرایندهای قابل قبول در این بخش باشیم.

وی به حفظ کرامت همکاران در امور گزینش و انتخاب اصلح تاکید کرد و افزود: امیدوارم در فضایی صمیمی و به دور از هر گونه نگاه خاص به انتخاب متخصصین متعهد برای شرکت بپردازیم.

رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت فرودگاه ها عنوان کرد: تصمیم های راهبردی در شرکت فرودگاه ها در حال اجرا است که می توان به تفویض اختیار به ۱۰ فرودگاه کشور، فعال کردن موضوع هوانوردی عمومی به عنوان بحث مهم در وزارتخانه و در سطوح عالی کشور اشاره کرد.

امیرمکری در ادامه به سه اقدام مهم شرکت فرودگاه ها اشاره کرد و گفت: پیگیری خرید هواپیمای فلایت چک دوم، بهره برداری از امکانات شعب مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی در فرودگاه های کشور در امر آموزش با مشارکت بخش خصوصی، پیگیری جهت اخذ مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری برای فعالیت های ایرتاکسی از مهمترین این اقدامات است.

وی در پایان گفت: با ورود هواپیمای دوم فلایت چک امکان فروش خدمات فلایت چک به سایر سازمان ها و کشورهای همسایه فراهم خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.