| کد خبر: 196978 |

تاکید امیرمکری بر لزوم توجه به کیفیت پروژه‌های در حال اجرا

سیاوش امیرمکری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از پروژه های فرودگاه یزد از جمله بهسازی ترمینال خارجی رضایت خود را از روند اجرای این طرح ها اعلام کرد.

تین نیوز
سیاوش امیرمکری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از پروژه های فرودگاه یزد از جمله بهسازی ترمینال خارجی رضایت خود را از روند اجرای این طرح ها اعلام کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه های استان یزد، در این بازدید که امروز (سوم مهر) با همراهی مصطفی صفایی، معاون عملیات فرودگاهی، غلامرضا رستمیان، مشاور اجرایی مدیرعامل در امور فرودگاه ها و احمد ایزدبین مدیرکل حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات شرکت فرودگاه ها وناوبری هوایی ایران انجام شد، عباس محمدی، مدیرکل فرودگاه های یزد به ارایه گزارشی از روند اجرای پروژه های فرودگاه پرداخت و درباره موقعیت فرودگاه و طرح مطالعات جامع ساختمان تکنیکال بلاک و سردر ورودی فرودگاه توضیح داد.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نیز از بخش های مختلف فرودگاه یزد از جمله بهسازی ترمینال خارجی بازدید و از روند اجرای طرح ها ابراز رضایت کرد.

وی همچنین با تاکید بر لزوم توجه به کیفیت اجرای پروژه های در دست اجرا توصیه های لازم را برای بهره برداری هر چه سریع تر از این طرح ها ارایه کرد.

گفتگو در خصوص احداث ساختمان ایمنی زمینی و آغاز مطالعات بهسازی باند فرودگاه یزد از جمله محورهای دیگر این بازدید بود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها در سفر به یزد با خانواده شهید محمد دانش پرور کارمند شهید اداره فنی فرودگاه یزد ملاقات کرد.

در این دیدار که در حاشیه بازدید از فرودگاه بین المللی یزد برگزار شد، سیاوش امیرمکری با اهدای لوح از خانواده معظم شهید محمد دانش پرور (شهید همکار) قدردانی کرد. در ادامه نیز خانواده شهید محمد دانش پرور به بیان خصایل و ویژگی‌های رفتاری این شهید پرداختند و خاطراتی از وی را بازگو کردند.

گفتنی است؛ شهید محمد دانش پرور از کارکنان واحد فنی مهندسی فرودگاه بین المللی یزد بود که در سال 1365 در منطقه مهران به شهادت رسید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.