| کد خبر: 195761 |

افتتاح پروژه‌های عمرانی، آموزشی و ورزشی در فرودگاه مشهد

با حضور عضو هیات مدیره و معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در فرودگاه بین المللی مشهد چند پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی و آموزشی افتتاح شد.

تین نیوز
با حضور عضو هیات مدیره و معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در فرودگاه بین المللی مشهد چند پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی و آموزشی افتتاح شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه های استان خراسان رضوی؛ صبح امروز مورخ چهارشنبه 13 شهریورماه 98، پروژه های پارکینگ طبقاتی، مجموعه ورزشی- فرهنگی، سامانه سیمیلاتور(شبیه ساز آتش و حرارت) و استخر ذخیره آب واحد آتشنشانی و هدایت زمینی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با حضور عضو هیات مدیره و راهبر عملیات هوانوردی، معاون عملیات فرودگاهی، مدیرکل آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما و مدیرکل دفتر مدیرعامل به بهره برداری رسید.

این پروژه های عمرانی شامل پارکینگ طبقاتی (در چهار طبقه) واقع در ضلع شرقی به مساحت 36 هزار مترمربع و با ظرفیت پارک همزمان 1440 خودرو، مجموعه ورزشی-فرهنگی به مساحت 2000 مترمربع، سامانه سیملاتور(شبیه ساز آتش و حرارت ) و استخر ذخیره آب اداره آتش نشانی و هدایت زمینی هستند که با هزینه یی بالغ بر 270 میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند و آماده خدمات رسانی هستند.

سعید اکبری عضو هیات مدیره و معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در حاشیه این مراسم ضمن ابراز خرسندی و تقدیر ویژه از مدیرکل، مسوولان و کارکنان فرودگاه مشهد به جهت پیگیری و تلاش های مستمر در به ثمر رسیدن این پروژه ها، گفت: فرودگاه مشهد اکنون جایگاه چشمگیر و برجسته یی در صنعت هوانوردی ایران دارد و خوشبختانه کیفیت خدمات رسانی به مسافران و گردشگران در این فرودگاه همواره در حال افزایش و ارتقا است.

همچنین مصطفی صفایی معاونت عملیات فرودگاهی با ابراز رضایت از مجموعه فعالیت ها و اقدامات عمرانی و رفاهی انجام شده در فرودگاه مشهد، از زحمات قاسم زاده مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی و کارکنان فرودگاه قدردانی کرد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.