| کد خبر: 195228 |

◄ ارتقای خدمات فرودگاهی مهرآباد در راستای اجرای حقوق شهروندی

امسال اقدامات مطلوب متعددی برای تأمین مطالبات مردمی و رعایت استاندارد خدمات مسافری در فرودگاه مهرآباد انجام شده است.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه مهرآباد اعلام کرد: در سال جاری اقدامات مطلوب متعددی برای تأمین مطالبات مردمی و رعایت استاندارد خدمات مسافری در فرودگاه مهرآباد انجام شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، میرسعید صفی نیا با اعلام این خبر گفت: امسال با استفاده از بهبود ظرفیت‌های موجود فرودگاهی برای افزایش رضایتمندی مسافران و مراجعان تلاش‌های خوبی شده است.

صفی نیا افزود: بهسازی و نوسازی بیش از 1500 صندلی ترمینالی، نصب تسمه‌نقاله‌های پذیرش بار مسافران در ترمینال‌های 4و6 به متراژ بیش از 200متر، افزایش و نصب بیش از شش دستگاه آب‌سردکن در بخش‌های مختلف ترمینالی، نصب بیش از 300 صندلی راحتی و تکمیل تابلوهای راهنمای مسافران در ترمینال‌ها و لندساید و ساماندهی و به‌روزرسانی چرخ‌های حمل بار از جمله اقدامات مهم در حوزه سخت‌افزاری بوده است.

وی گفت: در حوزه نرم‌افزاری نیز می‌توان به اقداماتی از جمله بهبود سیستم‌های اطلاع‌رسانی مسافران از وضعیت پروازها، تاکید به شرکت‌های هواپیمایی در خصوص اطلاع‌رسانی وضعیت پروازها و تاخیرهای احتمالی، نصب کیوسک های نظر سنجی و سامانه اس ام اس برای بررسی عملکرد واحدهای مختلف در ترمینال‌ها اشاره کرد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.