| کد خبر: 192302 |

◄ انتصاب رئیس و اعضای کمیته ساختار و فناوری‎های مدیریتی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران

طی ابلاغی از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، رئیس و اعضای کمیته ساختار و فناوری‎های مدیریتی شرکت منصوب شدند.

تین نیوز
طی ابلاغی از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، رئیس و اعضای کمیته ساختار و فناوری‎های مدیریتی شرکت منصوب شدند.
 
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، سیاوش امیرمکری در این ابلاع حمیدرضا سیدی، را به عنوان رئیس، محمدمهدی یزدانی را به عنوان دبیر و عضو و محمد امیرانی و علی شورمیج را نیز به عنوان اعضای این کمیته منصوب کرده است.

با توجه به این‌که این کمیته برای اجرای برنامه‎های اول، سوم و پنجم نقشه راه اصلاح نظام اداری و موضوعات مرتبط با آن، برگرفته از قانون مدیریت خدمات کشوری و سایر قوانین و مقررات ذی‎ربط تشکیل شده است، امیرمکری اجرای موارد زیر را به عنوان وظایف این کمیته برعهده اعضای آن گذاشته است:

- تهیه برنامه جامع اصلاح نظام اداری شرکت، منطبق با نقشه راه اصلاح نظام اداری و برنامه جامع اصلاح نظام اداری.

- طراحی مدل مدیریتی نوین برای اداره و ارائه خدمات شرکت و بازنگری در شیوه انجام وظایف و فعالیت‎ها در راستای تحقق ماموریت‎های اصلی شرکت.

- شناسایی واحدها، وظایف، فعالیت‎ها و واحدهای قابل واگذاری شرکت بر سایر فعالان

- تعیین شیوه‎های مشارکت و واگذاری مانند برون‎سپاری، مشارکت، شراکت، واگذاری مدیریت، خصوصی‎سازی و خرید خدمات برای انجام وظایف و فعالیت‎های شرکت

- تهیه برنامه عملیاتی واگذاری تصدی‎ها شامل عناوین خدمات و فعالیت‎ها، سهم هر کدام از واحدهای وابسته و استانی، اولویت‎ها، اهداف کمی، زمانبندی، شیوه واگذاری‎ها، مقررات و نظایر آن

- تهیه برنامه اجرایی برای توانمندسازی و حمایت از بخش غیردولتی مرتبط با ماموریت‎های اصلی شرکت نظیر آموزش، اعطای تسهیلات و کمک‎های مالی

- راهبری استقرار و نظارت بر واگذاری فعالیت‎ها و تصدی‎ها و واحدهای عملیاتی شرکت با سایر بخش‎ها و تدارک زیرساخت‎ها و منابع

- تعیین وظایف و اختیارات قابل واگذاری به سطوح استانی و شهرستانی جهت تفویض اختیار و تمرکززدایی

- بررسی و ساماندهی شوراها، کمیته‎ها، کارگروه‎ها و سایر مجامع تصمیم‎گیری

- طراحی ساختار مناسب، چابک و تسهیلگر

- تعیین استانداردهای کیفی خدمات شرکت

- تعیین قیمت تمام شده خدمات و فعالیت‎ها

- تهیه برنامه عملیاتی برای انجام خدمات در فضای رقابتی شامل اهداف، روش‎ها، اولویت‎ها، زمانبندی بر اساس قیمت تمام شده و استانداردهای مصوب

- طراحی نظام مدیریت عملکرد خدمات از ابعاد کیفیت، کمیت، قیمت و زمان ارائه خدمات و رضایت خدمت‎گیرندگان در چارچوب نظام جامع مدیریت عملکرد شرکت و استانداردهای تعیین شده

- طراحی و راهبردی استقرار مدل‎های مدیریتی پشتیبان مانند نظام پیشنهادات، نظام‎های تصمیم‎گیری، مدیریت دانش، نظام‎های توسعه نظم و انضباط اداری و مالی، کنترل پروژه، کنترل اهداف، نظام‎های شراکت(برون‎سپاری، خصوصی‎سازی، پیمانکاری، خرید خدمت و...) زیرساخت‎های نظام حقوقی

- استاندارسازی تجهیزات، ساختمان‎ها و فضاهای اداری و استقرار و اجرای آن

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.