| کد خبر: 191899 |

◄ آماده باش فرودگاه اهواز تا زمان برطرف شدن کامل احتمال پس لرزه

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان با بیان اینکه بروز زلزله 5.7 ریشتری در مسجدسلیمان اختلال و مشکلی در فرودگاه اهواز ایجاد نکرده است، از آماده‌باش تمام نیروهای عملیاتی این فرودگاه برای امدادرسانی‌های احتمالی در صورت وقوع پس‌لرزه‌های شدید خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان با بیان اینکه بروز زلزله 5.7 ریشتری در مسجدسلیمان اختلال و مشکلی در فرودگاه اهواز ایجاد نکرده است، از آماده‌باش تمام نیروهای عملیاتی این فرودگاه برای امدادرسانی‌های احتمالی در صورت وقوع پس‌لرزه‌های شدید خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، محمد رضا رضایی با بیان اینکه صبح امروز (17 تیر) زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 5.7 ریشتر مسجدسلیمان را لرزاند که خوشبختانه خسارت جانی نداشت ولی به تعدادی از ساختمان‌ها آسیب رساند و موجب قطع برق در این شهرستان شد، گفت: در اهواز نیز این زلزله احساس شد درعین‌حال خسارتی نداشت و فرودگاه نیز کاملاً عملیاتی و بدون مشکل است.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان با اشاره به وقوع چهار پس‌لرزه نسبتاً شدید در مسجدسلیمان افزود: تمام نیروهای عملیاتی فرودگاه اهواز در آماده‌باش هستند و در صورت نیاز می‌توان از این فرودگاه برای امدادرسانی به بهترین شکل استفاده کرد.

وی گفت: به دنبال وقوع این زلزله کمیته ایمنی در فرودگاه اهواز برقرارشده و هماهنگی‌های لازم با ارگان‌های مختلف استان انجام شده است. در ستاد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز نشست ویژه‌ای برای اتخاذ تدابیر لازم در صورت بروز مشکل در مسجدسلیمان برگزار شده است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.