| کد خبر: 190937 |

◄ ضرورت تفویض واقعی اختیار به مدیران فرودگاهی

معاون برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در هم اندیشی مدیران فرودگاهی و ستادی با اشاره به اینکه تاکنون درسیستم اداری کشور ما به طور عملی و واقعی تفویض اختیار محقق نشده، بر ضرورت همکاری مدیران فرودگاهی و ستادی برای تحقق این ضرورت در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد.

تین نیوز
معاون برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در هم اندیشی مدیران فرودگاهی و ستادی با اشاره به اینکه تاکنون درسیستم اداری کشور ما به طور عملی و واقعی تفویض اختیار محقق نشده، بر ضرورت همکاری مدیران فرودگاهی و ستادی برای تحقق این ضرورت در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، حمیدرضا سیدی در این هم اندیشی که امروز(دوم تیر) در هتل ترانزیت فرودگاه مهرآباد در حال برگزاری است، با بیان اینکه با وجود کاهش نسبی پروازهای فرودگاه های کشور در سال گذشته به دلیل افزایش نرخ ارز با کاهش درآمد شرکت مواجه نشدیم، گفت: خوشبختانه توانستیم در سال گذشته بودجه موردنیاز پروژه ها را تامین کنیم.

وی با بیان اینکه برای اتمام پروژه های عمرانی فرودگاهی برنامه ریزی لازم انجام شده است، افزود: اجرای طرح های اضطراری و پروژه های فرودگاه های پرترافیک را در اولویت داریم.

معاون برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران همچنین از بررسی دقیق نقش آفرینی فرودگاه ها در تولید ملی در اختصاص بودجه خبر داد و گفت: اختصاص بودجه نسبتا زیادی به فرودگاهی که توجیه اقتصادی ندارد نه تنها افتخار نیست بلکه ضد ارزش است.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت اجرای تفویض اختیار به مدیریت فرودگاه ها عنوان کرد: متاسفانه در سیستم اداری کشور ما تفویض اختیار عملی نشده و نظام  دستوری از بالا به پایین است و سالهاست مدیران ارشد شعار تفویض اختیار می دهند.

سیدی با اشاره به اینکه بر اساس قانون بودجه سال 98 بودجه شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران باید بودجه مبتنی بر عملکرد باشد، گفت: برای تحقق این امر نیازمند استقرار سامانه حسابداری قیمت تمام شده هستیم و امیدواریم در نیمه نخست امسال این سامانه پیاده سازی شود. با تحقق این امر اختیارهای وسیعی به مدیران فرودگاهی داده می شود و می توانند با انگیزه و دلسوزی بیشتری به اداره فرودگاه ها بپردازند.

سیدی قرار است در بخش دوم این همایش در خصوص ساختار سازمانی شرکت فرودگاه ها با مدیران فرودگاهی و ستادی بحث و تبادل نظر کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.