| کد خبر: 180728 |

◄ اخذ سند مالکیت 35‌درصد اراضی فرودگاهی کشور

معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به همکاری خوب مدیران فرودگاهی در اخذ سند مالکیت 15 هزار هکتار از اراضی فرودگاه‌های کشور عنوان کرد که این میزان به 35درصد کل اراضی تعلق دارد.

تین نیوز

معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به همکاری خوب مدیران فرودگاهی در اخذ سند مالکیت 15 هزار هکتار از اراضی فرودگاه‌های کشور عنوان کرد که این میزان به 35‌درصد کل اراضی تعلق دارد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، حمیدرضا سیدی در نشست هم‌اندیشی مدیران ستادی و فرودگاهی کشور با اعلام این خبر عنوان کرد: هنوز تا رسیدن به وضعیت مطلوب و استاندارد فاصله زیادی داریم و باید برای دریافت سند مالکیت 30 هزار هکتار زمین دیگر اقدام شود.

معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افزود: سازمان اسناد و املاک کشور همکاری خوبی با شرکت برای دریافت سند مالکیت زمین‌های فرودگاهی دارد.

وی با تاکید بر ضرورت عملکرد هماهنگ مجموعه‌های فرودگاهی عنوان کرد: گروه ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان معاونت برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی بااینکه کمتر از یک سال از تشکیل آن می‌گذرد توانسته در ارتقای رتبه حقوق شهروندی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در میان دستگاه‌های مجموعه وزارت راه و شهرسازی از آخرین رتبه در سال 95 به رتبه نخست در سال گذشته مؤثر باشد.

سیدی هم‌چنین به تدوین هشت راهبرد اساسی شرکت فرودگاه‌ها با محورهایی ازجمله ایمنی و حاکمیت قانون اشاره کرد و گفت: هدف اصلی از تدوین استراتژی‌های شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ایجاد هماهنگی میان واحدهای مختلف برای دستیابی به اهداف مهم و کلیدی است.

وی بابیان این‌که گروه همکاری‌های بین‌المللی معاونت برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی توانسته در عضویت ایران در هیات مدیره ACI موثر باشد به ارائه توضیحاتی درباره چارت مصوب جدید شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و نیز اصلاح چارت فرودگاه‌ها براساس شاخص‌های شانزده‌گانه پرداخت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.